آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
صفحه اول
۱

احمدی نژاد در جمع مردم خونج: ملت ایران به خوبی از دستاورد های هسته ای خود دفاع خواهد کرد

رئیس جمهور خطاب به بانیان صدور قطعنامه علیه ایران گفت: حرف آخر ما به شما این است که ملت ما با اتکا به توانمندی خود انرژی هسته ای را به دست آورده و به خوبی از این دستاورد خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد درسومین روز از بیست وهفتمین سفر استانی خود بعد از ظهر دیروز در جمع مردم شهرستان خونج با بیان اینکه امروز کفار و مشرکین در برابر مومنان و صالحان صف کشیده اند تصریح کرد: امروز مستکبران - کسانی که تاریخشان سرتاسر ظلم وبی عدالتی است - برای مقابله با پیشرفت های ملت ایران از انواع تهمت ها و جنگ های روانی استفاده کرده و ملت ما را به تجاوزگری متهم می کنند.

رئیس جمهورعصر دیروز در اجتماع مردم شهرستان مهر اظهارداشت: علم و ثروت در خدمت خودخواهی زورگویان باعث نابودی تمدن ها می شود

وی گفت:متاسفانه امروز کسانی که به قله های فناوری دست یافته اند از علم برای سلطه به ملت ها استفاده می کنند و می توان گفت این علم مانند تیغ در دست زنگی مست و مانند چراغی در دست دزد است که می آید و گزیده ترین کالاها را می برد.

احمدی نژاد تصریح کرد: آنان امروز بدون نقاب و حتی بدون رعایت مقرراتی که خودشان وضع کرده اند، در مقابل پیشرفت ملت ها ایستاده اند که نهایت کار آنها فرو رفتن در تعفن سلطه طلبی و لجن خودخواهی است، این نهایت انحطاط و سقوط یک تمدن است.