آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
ورزشی
۲۳

نماینده مردم تبریز در نامه ای به علی آبادی: تراکتورسازی باید مستقیم به لیگ برتر صعود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس در نامه ای به معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی خواستار اصلاح آئین نامه نحوه صعود تیم های لیگ فوتبال دسته اول با اشگاه های کشور به لیگ برتر شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام “محمدرضا میرتاج الدینی” در این نامه تصریح کرده است: آذربایجان شرقی گذشته درخشانی در فوتبال ایران دارد و امسال نیز تیم تراکتورسازی که پس از پرسپولیس بیشترین هوادار را در سطح کشور دارد، با قاطعیت تمام در صدر جدول قرار گرفته که بدون شک جایگاه این تیم شایسته در لیگ برتر است.

وی با اشاره به اینکه تیم های لیگ دسته اول پس از انجام22بازی حساس، صرف هزینه های هنگفت و تلاش و انگیزه فراوان خود را به رده های بالای جدول رسانده اند، نوشته است: معنی ندارد که دو تیم سقوط کننده از لیگ برتر وارد مرحله پلیآف شوند.

میرتاج الدینی اضافه می کند: باید توجه داشت که در چنین شرایطی حق تیم های باانگیزه دسته اولی ضایع می شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرده است: باید ترتیبی اتخاذ شود که سه تیم صعودکننده به لیگ برتر از بین چهار تیم دسته اول باشد و تیم های سقوط کننده از لیگ برتر در این میان سهمی نداشته باشند.

نماینده مردم تبریز، از رئیس سازمان تربیت بدنی خواسته است تا ترتیبی اتخاذ کنند که تیم های اول دو گروه لیگ دسته اول به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شوند.