آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۴
شهرستان ها
۲۰

امام جمعه ایلام: توطئه های دشمنان تاثیری در اراده ملت ایران ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: توطئه های دشمنان نظام تاثیری در تضعیف اراده ملت ایران ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی بی بدیل برای بسیاری از کشورهای جهان در راه مبارزه علیه ظلم و سلطه گری تبدیل شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: ملت مسلمان و بیدار ایران اسلامی با اتکا به فرامین دین اسلام و تاسی از آموزه های ائمه اطهار (ع)، پله های ترقی و پیشرفت در همه جنبه ها را می پیماید و هیچ عاملی نمی تواند در راه پیشرفت خللی وارد کند.

وی اضافه کرد: تضعیف و تخریب چهره انقلاب اسلامی توسط دشمنان نظام همواره در طول 28 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی وجود داشته اما اراده آهنین ملت سرافراز ایران اسلامی همه توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه ایلام دفاع از آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را از اهداف ارزشمند ملت عنوان کرد و گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب و حماسه های شهدا در دوران دفاع مقدس آمیخته با زندگی جامعه امروز ایران بوده و ملت در این راه از هیچ تلاشی دست برنخواهد داشت.

وی تحریم و تضعیف ایران اسلامی توسط دشمنان را نماد ضعف و زبونی مخالفان دانست و تصریح کرد: همه تخریب و فشارهای استکبار جهانی و بیگانگان علیه ایران برای این است که آنها ایران را مقتدر دانسته و از این مسئله در هراسند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: ایران اسلامی، کشوری شهادت طلب و ظلم ستیز است که با فرهنگ شهادت گره خورده و این افتخار و عزتی است که هر کشوری آن را ندارد.

وی با اشاره به هراس دشمنان از دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای تاکید کرد: پیشرفت ایران اسلامی در زمینه فناوری صلح آمیز هسته ای مرهون استعداد و هوش سرشار جوانان این مرز و بوم بوده و هیچ قدرتی نمی تواند ملت مسلمان را از حقوق قانونی و مشروع خود مرحوم کند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: اعتقاد به تمسک ایران اسلامی به فرامین اسلام و آموزه های قرآن کریم همواره کشور و ملت را در مقابل هجمه ها و دسیسه های مخالفان مصون نگه داشته و به همین دلیل مسیر ترقی و تکامل همواره طی خواهد شد.