آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۴
اخبار اقتصادی
۴

کوتاه اقتصادی

¤ معاون توسعه منابع انسانی و امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی، شایعه ادغام اداره های کل منابع طبیعی و دامپزشکی را در سازمان جهاد کشاورزی استانها، تکذیب کرد.

¤ مدیر عامل اتحادیه سراسری مرغداری ایران از طرح ساماندهی توزیع جوجه یکروزه گوشتی با هدف ایجاد تعادل در قیمت مرغ و جوجه خبر داد.

¤ مخبر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت سهمیه بندیها برای مجلس هم مشخص نیست که دولت می خواهد بر چه مبنایی بنزین را به صورت سهمیه ای توزیع کند.

¤ «دکتر مجید قاسمی» مدیر عامل بانک پاسارگاد، «خسرو رفیعی» را به سمت مدیر جدید روابط عمومی این بانک منصوب کرد.در بخشی از حکم مدیر جدید روابط عمومی بانک پاسارگاد در خصوص اهداف ویژه این بانک آمده است: «انتظار دارد با استعانت از رحمت های بی کران الهی و با به کارگیری دانش حرفه ای و توانایی های گرانقدر خود و سایر همکاران در شکوفایی و اوج گیری نام بانک پاسارگاد در پهنه فعالیت های مالی کشور و دسترسی به هدف های ارزشمند آن، نقش مؤثر و مثمرثمری را ایفا نمایید.

¤ با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین با پیش شماره های 7719 و 7722 و 7727، 7749، 7744، 7745، 7780 و 7789 از امروز حداکثر به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

¤ طبق گفته کارفرمای پروژه توسعه میدان آزادگان (شرکت نیکو)، حداکثر تا شش ماه دیگر برنامه افزایش تولید و توسعه ای این میدان آغاز خواهد شد.

¤ ستاد اطلاع رسانی کارت هوشمند سوخت اعلام کرد: هموطنانی که کارت هوشمند سوخت آنها مفقود شده است، به دفاتر پستی مراجعه کنند.

¤ نخستین نشست مدیران و نمایندگان سازمان ها و صندوق های بیمه ای با هدف یکسان سازی دفترچه های درمانی در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

¤ بانک سپه، منطقه اصفهان به منظور گسترش فعالیت های اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از بنگاه های کوچک اقتصادی و زودبازده 662 میلیارد ریال در سال 85 تسهیلات پرداخت کرد.

¤ دبیر انجمن برنج ایران بر لزوم حمایت یارانه ای دولت از برنجکاران داخلی جهت دستیابی کشور به خودکفایی در تولید این محصول راهبردی، تاکید کرد.

¤ معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران وابسته به وزارت مسکن و شهرسازی، میزان سرمایه گذاری جدید در بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده طی سال گذشته را حدود هزار میلیارد تومان اعلام کرد.