آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۴
اخبار ورزشی
۱۳

درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی خاطره خوبی از لیورپول ندارد

تیم فوتبال چلسی امشب درحالی در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول به میدان می رود که دو فصل قبل دراین مرحله توسط این تیم حذف شد.

چلسی در فصل 5-2004 درمرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی بدون گل مقابل لیورپول متوقف شد و همین نتیجه زمینه ای شد تا در دیدار برگشت در آنفیلد مقابل این تیم شکست بخورد و از دور رقابت ها کنار برود. خوزه مورینیو مربی پرتغالی چلسی بخوبی حریف سرسخت خود را می شناسد و بارها طعم بازی در آنفیلد را چشیده است. او برای اینکه از فضای ملتهب ورزشگاه لیورپول در امان بماند تنها به قصد کسب پیروزی و آن هم از نوع پرگل به دیدار حریف می رود.

از سویی تیم فوتبال لیورپول با حذف بارسلونا نشان داد از خط دفاعی مستحکمی برخوردار است ضمن اینکه پیروزی پرگل این تیم مقابل آیندهوون نیز از قدرت خط حمله این تیم خبر می دهد. بی اغراق باید گفت لیورپول نسبت به دو فصل قبل در شرایط بهتری قرار دارد.

دیدار این دو تیم امشب ساعت 15/22به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می شود. قضاوت این دیدار را مارکوس مرک به همراه سالور و کاداچ هر سه از کشور آلمان به عهده خواهند داشت.