آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۴
شهرستان ها
۱۱

استاندار اصفهان: سرمایه گذاران با نگاه ویژه اشتغال پا به میدان بگذارند

استاندار اصفهان در جمع صنعتگران، کارآفرینان و نمایندگان کشاورزان شهرستان مبارکه با بیان این مطلب که بخش خصوصی و سرمایه گذاران با نگاه ویژه اشتغال و ایجاد کار و تولید به میدان بیایند گفت: فراهم شدن زمینه اشتغال اولویت و سیاست کلان دولت و استان است و برای این منظور استان همواره آماده است مشکلات کشاورزان، کارآفرینان و صنعتگران را مرتفع سازد.

سیدمرتضی بختیاری که در هجدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان مبارکه سفر کرده بود با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی این شهرستان در سالجاری 23میلیارد و یکصد میلیون تومان است افزود: از 2هزار و 585 طرح معرفی شده به دستگاههای اجرایی، 2هزار و 377طرح با اعتبار 32میلیارد و 200میلیون تومان تصویب شده است.

وی ضمن بازدید از تعدادی از طرحهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی، 12طرح عمرانی فرهنگی، خدماتی و آموزشی را در شهرستان مبارکه افتتاح کرد که برای اجرای این طرح ها حدود 28میلیارد ریال هزینه شده است.

سخنرانی و دیدار با مردم روستاهای حسن آباد بیدکان و کوشکیچه و شهرهای طالخونچه، زیباشهر و مبارکه، دیدار با خانواده شهدا و نشست با علما و روحانیون شهرستان مبارکه و همچنین شرکت در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان مبارکه از دیگر برنامه های هیجدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان در شهرستان مبارکه بود.