آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۴
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

مجروحان نزاع

خرم آباد- ایرنا: نزاع و درگیری محلی و دسته جمعی بین گروهی از طوایف گراوند و کوشکی در شهر کوهدشت لرستان 5 مجروح برجای گذاشت. 5 جوان 18 تا 30 ساله مجروحان دعوا هستند که در بیمارستان امام خمینی این شهر بستری شدند. اختلاف شخصی علت دعوا اعلام شده است.

گرگ مجروح

قم- خبرگزاری فارس: یک قلاده گرگ که به دلیل نامعلومی از ناحیه پا مجروح و خود را در کانال آبی در خیابان اراک قم پنهان کرده بود توسط ماموران آتش نشانی این شهر صید و نجات یافت. این حیوان برای مداوا تحویل ماموران محیط زیست قم شد.

کشف اشیای عتیقه

ایلام- واحد مرکزی خبر: یکصد و چهار قلم اشیای عتیقه شامل مجسمه های انسان، گوزن و حیوانات وحشی و پرندگان و یک عدد دستبند فلزی به همراه 95 سکه از یک دستگاه خودرو سواری پژو در پل سیمره شهرستان چرداول ایلام کشف شد.

سارقان مسلح سیم برق

اهواز- خبرنگار کیهان: دو سارق مسلح و نقاب دار به هنگام بریدن و سرقت سیم های برق در بخش شیبان با جوان 24 ساله ای درگیر شدند. سارقان در حین فرار با شلیک 3 تیر وی را هدف قرار داده و از پای درآوردند.

مرگ کارگر

کرمانشاه- ایسنا: دو کارگر در حال پی کنی منزل شخصی در جوانرود براثر ریزش ناگهانی دیوار خانه دچار حادثه شدند. این حادثه منجر به مرگ یکی از کارگرها و مصدومیت دیگری شد. کارگر مصدوم پس از انتقال به بیمارستان از مرگ حتمی نجات یافت.