آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۹
ورزش
۲۳

سپاهان با شکست العین صدرنشین می شود

بخش ورزشی:سپاهان اصفهان امروز اولین دیدار مرحله برگشت خود را برگزار می کند. این مسابقه در حالی انجام می شود که زردپوشان تاکنون نتایج نسبتا خوبی کسب و به مراتب بهتر از آنچه تصور می شد عمل کرده اند. این تیم حتی در دیدار مقابل العین امارات که 3 بر 2 شکست خورد قابل قبول ظاهر شد و اگر کمی شانس می آورد حداقل تساوی را کسب می کرد.

به هر حال در شرایط کنونی و با توجه به 6 امتیاز شاگردان بوناچیچ، و با در نظر گرفتن اینکه نماینده کشورمان دو مسابقه از سه بازی خود را در خانه برگزار می کند امید فراوانی وجود دارد که سپاهان بتواند صدرنشین گروه شده و به مراحل بعد صعود کند.

سپاهان در حال حاضر از آمادگی مطلوبی برخوردار است و در مسابقات داخلی نیز در وضعیت خوبی به سر می برد، از یک سو در جام حذفی خود را به نیمه نهایی رسانده و 11 خرداد برای رسیدن به فینال مقابل پیروزی قرار می گیرد و از سوی دیگر در لیگ برتر نیز هنوز به قهرمانی امیدوار است. سپاهان ضمن اینکه تلاش می کند در باشگاه های آسیا پرفروغ ظاهر شود به گونه ای برنامه ریزی کرده که در جام حذفی نیز از عنوان خود دفاع کند، تا در فصل آتی هم در رقابت های آسیایی حضور داشته باشد.هر سه حریف سپاهان، حرف هایی برای گفتن داشتند و هیچ کدام برای باخت به میدان نیامدند. به همین خاطر دست کم گرفتن آنها منطقی نیست و باید مقابل آنها با تمام توان ظاهر شد. سوری ها به اندازه دو تیم دیگر توان تکنیکی و تاکتیکی ندارند اما به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نیستند. عربستانی ها حوصله زیادی در بازی به خرج می دهند و به طور معمول عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارند و قطعا در اصفهان به دنبال روزنه هایی برای رسیدن به گل خواهند بود ضمن اینکه کسب مساوی را هم بدنمی دانند. العین نیز آنقدر توان دارد که در خارج از خانه ما را به دردسر بیندازد خصوصا اینکه سابقه کسب برتری در ایران مقابل باشگاه های ما را هم دارد! اما سپاهان این روزها در اوج است و می تواند در هر سه دیدار خود موفق میدان را ترک کند و امیدواریم با برد در این بازی شروعی دلچسب در مرحله برگشت داشته باشد.