آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۳۱
سیاست
۳

معاون اول رئیس جمهور: دشمنان توانایی ضربه زدن به ملت بزرگ ایران را ندارند

معاون اول رئیس جمهور گفت: دشمنان ناتوان تر از آن هستند که بخواهند به ملت بزرگ ایران ضربه بزنند چرا که نابودی خود را تسریع می کنند.

پرویز داودی عصر روز پنج شنبه در جشن صدسالگی تاسیس شهرداری تبریز که در سالن شمس تبریزی نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار شد،افزود: دشمنان پس از به کارگیری سلاح های متفاوت در جنگ تحمیلی و سایر توطئه ها، به جنگ روانی برای ایجاد یاس و شک تردید در بین اذهان مردم ایران روی آوردند اما با شناسایی دقیق این خطر از سوی رهبر معظم انقلاب مردم هوشیارانه این توطئه را نیز خنثی کردند.

پرویز داودی در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت:بیش از 60 درصد مصوبات هیئت دولت به آذربایجان شرقی تحقق پیدا کرده است

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: دولت نهم با اجرای پروژه های عمرانی و زیرساخت ها موجب دلگرمی و امیدوار شدن مردم درتوسعه و پیشرفت کشور شده و با کار و تلاش مجددانه در راه تحقق این اهداف می کوشد.

پرویز داودی در ادامه سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های تبریز در سالن فرمانداری این شهر افزود:قطعنامه و تهدید برای جلوگیری از پیشرفت علمی ملت ایران کارساز نخواهد بود.

رضا رحمانی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی در حضور معاون اول رئیس جمهوری در سخنان انتقادی مشکلات استان را مطرح و خواستار رفع مشکلات علی الخصوص اجرای مصوبات هیئت دولت به استان شد و افزود: علی رغم مکاتبات متعدد استاندار و مدیران استانی برخی مصوبات سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی با مشکل روبرو شده است.