آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۳۱
شهرستان ها
۲۰

رزمایش عملیات صحرایی پیروان خاتم الانبیا(ص) برگزار شد

رزمایش عملیات صحرایی پیروان خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده، توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار و میمه، با شرکت 8 گردان عاشورا و الزهرا و بسیجیان شهرستان در محل اردوگاه قدس، در دو مرحله با اجرای تمرین و عملیات های مقابله با ناآرامی ها و دفاع از کوی و برزن و نیز با اجرای عملیات تاخیری، بازپس گیری و امداد و نجات برگزار شد.

سرهنگ مسیب نجیمی با اعلام این مطلب افزود: در این رزمایش دو گردان عملیات تاخیری و دو گردان عملیات بازپس گیری، دو گردان عملیات مقابله با ناآرامی ها و یک گردان عملیات دفاع از کوی و برزن و یک گردان بسیج خواهران عملیات امداد و نجات را تمرین و در سطح شاهین شهر و حومه آن و نیز در اردوگاه قدس برگزار کردند.

وی سازماندهی و ساماندهی بسیجیان را اولین هدف برگزاری این رزمایش اعلام کرد و گفت: حضور فعالانه بسیجیان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدهای دشمن در ابعاد داخلی و خارجی و بالا بردن توان مدیریتی و عملیاتی پرسنل بسیج و سپاه، در اداره اردوهای عملیاتی صحرا از دیگراهداف این رزمایش است.

سرهنگ نجیمی پیام این رزمایش را در مرحله اول برای دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اذعان داشت: بسیجیان، با حضور پرشکوه خود استوارانه در صحنه های دفاعی بر دشمنان نشان می دهند که تهدید و هیاهو نمی تواند این ملت همیشه در صحنه را به تسلیم وادار کند. وی گفت: این گونه رزمایش ها برای دوستان آرامش در پی دارد و به مردم عزیز قوت قلب می دهد.