آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۲۸
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

تبریز نمایشگاه نقاشی با عنوان «زیبایی های آفرینش» در محل نگارخانه استاد میرعلی تبریزی خانه فرهنگ تبریز گشایش یافت. در این نمایشگاه 45 اثر به سبک رئال و امپرسیونیسم با موضوع اجتماعی و طبیعت آذربایجان با تکنیک آبرنگ، رنگ و روغن و مدادرنگی به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 15 اردیبهشت ماه از ساعت 12 تا 19 پذیرای عموم علاقه مندان است.

\ نمایشگاه عکسی با عنوان دیار غربت در مجتمع فرهنگی هنری تبریز گشایش یافت. در این نمایشگاه تصاویری از حضور دانشجویان مراکز آموزش عالی فنی و تربیت معلم تبریز در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور که تعطیلات نوروز امسال در قالب کاروان راهیان کوی عشق عازم این مناطق شده بودند به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 13 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 18 برپاست.

شیراز- به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) کنسرت موسیقی بانوان با صدای «سیمین غانم» از 13 تا 15 اردیبهشت ماه در محل مجموعه فرهنگی هنری حافظ به اجرا درمی آید: این برنامه هنری که با همکاری بنیاد خیریه فیروزنیا و مؤسسه فرهنگی نغمه پردازان برتر شرق ترتیب یافته در دو نوبت ساعت های 17 و 30: 19 روزهای مذکور اجرا می شود.

\ کانون فیلم و عکس امور فرهنگی دانشگاه شیراز فیلم سینمایی «بیدار شدگان» را ساعت 16 روز پنجشنبه 13 اردیبهشت و فیلم سینمایی «داستان ولادت» را ساعت 16 روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی هنری فجر واقع در پردیس ارم کوی دانشگاه به نمایش درمی آورد. این فیلم ها با زیرنویس فارسی به نمایش گذاشته می شود.