آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۹۱
اخبار ورزشی
۱۳

مرحله پلی اف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول نبرد سرنوشت ساز چهار تیم در نیمه اول راه صعود

نبرد تیم های پگاه گیلان، شهرداری بندرعباس، تراکتورسازی تبریز و شیرین فراز کرمانشاه از عصر امروز (پنج شنبه) درمرحله پلی اف مسابقات لیگ دسته اول برای کسب دو سهمیه حضور در مسابقات لیگ برتر آغاز خواهد شد.

پس از 22 هفته رقابت، چهار تیم یاد شده به مرحله پلی اف رسیدند تا از بین آنها دو تیم برتر راهی هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر شود. در این بین تیم های پگاه گیلان و تراکتورسازی پرامیدتر و با تجربه تر از دو تیمی هستند که اولین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارند و برای اولین بار است که حضور در چنین سطحی را تجربه می کنند.

امروز در ورزشگاه تختی بندرعباس شهرداریچی های این شهر با حمایت های تماشاگران خودی انتظار تیم پگاه را می کشند تا با غلبه بر این تیم برای اولین بار سهمیه لیگ برتر را به استان هرمزگان هدیه کنند. پگاه نیز پس از ناکامی فصل گذشته این بار با تمام توان به دیدار شهرداری خواهد آمد تا در آخرین گام زحمات 22 هفته ایش هدر نرود. این تنها نیمه اول این رویارویی است که نیمه دوم آن به بازی برگشت در ورزشگاه شهید عضدی رشت برمی گردد.

از سوی دیگر تراکتورسازی که با سر و صدای زیاد حضور در مسابقات مرحله پلی اف را پذیرفت از شیرین فراز کرمانشاه پذیرایی می کند. شاگردان فرشاد پیوس در حضور ده ها هزار هوادار تبریزی تنها به کسب برتری پرگل می اندیشند تا در بازی برگشت کارشان به اما و اگر نکشد. در آن سوی میدان تیم شیرین فراز با این نیت به تبریز پا گذاشته تا ابتدا شکست نخورد و در صورت تحمل شکست راهی هر چند کوچک برای صعود باز نگه دارند. بدون شک در بازیهای امروز هر چهار تیم انتظار دارند اصل فوتبال پاک رعایت شود و نتیجه بازی در مستطیل سبز رقم بخورد. برنامه کامل بازیهای امروز به این شرح است:

پنج شنبه 13/2/86

¤ شهرداری بندرعباس- پگاه گیلان (ساعت 16- ورزشگاه تختی بندرعباس)

¤ تراکتورسازی تبریز- شیرین فراز کرمانشاه (ساعت 16- ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز)