آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۹۱
اخبار ورزشی
۱۳

فرمانده نیروی مقاومت بسیج: ترویج انحراف های اخلاقی از برنامه های دشمن است

دامن زدن به اختلافات داخلی، ایجاد نارضایتی، ترویج انحراف های اخلاقی از برنامه های دشمن است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اظهار این مطلب در همایش پرچمداران بصیرت در سنندج گفت: مردم در مقابل هر تحرک دشمن باید با هوشیاری و درایت مقاومت کنند و با انسجام و اتحاد راه نفوذ را بر دشمنان ببندند.

سرتیپ محمد حجازی با اشاره به نقش روحانیان در تحکیم پایه های انسجام اسلامی و اتحاد ملی گفت: دشمن می خواهد با ایجاد فاصله میان مردم و روحانیان به اهداف شوم خود برسد.

وی که در جمع روحانیان شیعه و سنی سخن می گفت، تصریح کرد: اگر از نفوذ روحانیان در جامعه کاسته شود راه برای نفوذ برنامه های دشمن هموار خواهد شد.

وی افزود: ایجاد تفرقه میان مذاهب اسلامی و درگیریهای قومی در راستای همین سیاست دشمن است و دشمنان اسلام درصدد جایگزین کردن اسلام انحرافی به جای اسلام واقعی هستند.

حجازی در جمع خبرنگاران افزود: امسال در زمینه توسعه بسیج، کیفی سازی را مبنای برنامه های این نهاد مقدس قرار داده ایم. فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: توجه جدی به آموزش پرسنل و نیروهای بسیجی از دیگر اولویتهای این نهاد در سال جاری است.

وی از آمادگی کامل بسیج در کنار دیگر نیروهای مسلح برای تامین امنیت مرزها خبر داد و گفت: نیروهای مسلح با قدرت و اقتدار برای دفاع از کشور در آمادگی کامل هستند.

وی امنیت کردستان را به دلیل مشارکت مردم خوب ارزیابی کرد و گفت: در سایه مشارکت های مردم در برقراری امنیت این استان مشکل امنیتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این همایش در سخنانی عملکرد بسیج را در زمینه امور فرهنگی ستود و گفت: این در حالی است که علی رغم فضایی که نظام برای کار فرهنگی فراهم کرده عملکرد دستگاه فرهنگی ضعیف بوده و از این فضا به خوبی استفاده نکرده اند. حجت الاسلام والمسلمین «موسی موسوی» افزود: بسیج در بعد فرهنگی کارهای بسیار بزرگ و تاثیرگذاری انجام داده است.