آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۹۱
شهرستان ها
۱۱

راهیابی نمایش خیابانی از بناب به جشنواره بین المللی تئاتر بانوان

نمایش خیابانی «مین، او، انفجار» نوشته علیرضا قاسمی و کارگردانی سونیا سلطانپور هر دو از هنرمندان انجمن نمایش شهرستان بناب موفق شد به مرحله بازبینی جشنواره بین المللی تئاتر بانوان راه یابد.

حبیب صدقی مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب با اعلام این مطلب افزود: تعداد 5 متن نمایشی صحنه ای و خیابانی توسط هنرمندان انجمن نمایش شهرستان بناب به این جشنواره ارسال شده بود که نمایش خیابانی «مین، او، انفجار» توانست به عنوان تنها نمایش انتخاب شده از استان آذربایجان شرقی به همراه 25 طرح دیگر در بخش خیابانی به مرحله بازبینی این جشنواره راه یابد.

وی همچنین با اشار به برگزاری دومین نشست سالانه هنرمندان منطقه در اردیبهشت ماه اظهار داشت: در نشست امسال علاوه بر گزارش فعالیت های هنری هنرمندان بناب درسال گذشته، برنامه های هنری پیش بینی شده برای سال 86 نیز تشریح می شود و از پیشکسوتان و نخبگان هنری شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

صدقی نامگذاری امسال به نام سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: برنامه های هنری امسال با محوریت این موضوع برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره بین المللی تئاتر بانوان تیرماه سال جاری همزمان با هفته زن توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می شود.