آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۹۱
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

ماموران قلابی

ایلام- واحد مرکزی خبر: 5مرد و 2زن که با جعل عنوان مامور اطلاعات اقدام به راهزنی و سرقت در استان های غربی کشور می کردند دستگیر شدند.

این سارقان حرفه ای علاوه بر جعل عنوان در زمینه های خرید و فروش مواد مخدر و جعل اسناد، در استان های شرقی، همدان و کردستان اقدام به سرقت و راهزنی می کردند.

قاتل چوپان

همدان- واحد مرکزی خبر: فردی که هفتم فروردین ماه امسال با قتل چوپان اهل روستای سراوک همدان 120راس گوسفند وی را سرقت کرده بود دستگیر شد.

با اعتراف این مرد به قتل چوپان با سلاح کمری دو همدست وی نیز که حدود 40راس از گوسفندان را فروخته بودند دستگیر شدند.

قربانیان رودخانه

ساری- خبرنگارکیهان: بر اثر طغیان آب رودخانه اسلام محله محمودآباد 2نفر به نام های فرهاد 23ساله و حسن 33ساله ساکن سرفرود محمودآباد در حین ماهیگیری جان خود را از دست دادند. جسد این دو با تلاش ماموران انتظامی و اهالی محل از آب بیرون آورده شد. این حادثه به 4هکتار از اراضی کشاورزی روستای گل محله و 14هکتار از اراضی روستای سیرجارون و سه منزل مسکونی روستایی خسارت وارد کرد.

برنج قاچاق

بندرعباس- خبرنگارکیهان: 17هزار و756کیلوگرم برنج قاچاق در شهرستان میناب کشف شد. این برنج ها از یک دستگاه کامیون در محور میناب-بندرعباس به دست آمد.

محکوم به حبس

مشهد- خبرنگارکیهان: شخصی به نام ج-ت به علت نصب علمک و انشعاب غیرمجاز گاز در کارگاه یک شرکت خصوصی به حکم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به 6ماه حبس تعزیری و جبران خسارت به شرکت گاز محکوم شد.

دستگیری جاعلان اسناد

اراک- خبرگزاری فارس: جاعلان اسناد شرکت تعاونی آلومینیوم سازی اراک دستگیر شد.در این رابطه 5نفر دستگیر و به دریافت وجه از اشخاصی که نیاز به ضامن داشتند و جعل و ارائه گواهی به آنها اعتراف کردند.

این افراد با شکایت مسئولان شرکت تعاونی چندمنظوره آلومینیوم سازی اراک دستگیر شدند.

محکومیت رباخوار

بندرعباس- خبرنگارکیهان: دادگاه عمومی بستک یک نفر را به جرم رباخواری و به پرداخت 8میلیون ریال جزای نقدی، 3ماه و یک روز حبس و 40ضربه شلاق و یک نفر دیگر را به جرم گیرنده ربا به پرداخت 5میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس و 40ضربه شلاق محکوم کرد. رباخوار مبلغ 2میلیون تومان به رباگیرنده داده بود.

سرقت پسر از پدر

قم- خبرنگارکیهان: پسری که 5میلیون تومان پول از پدر خود سرقت کرده بود با شکایت پدر در قم دستگیر شد.