آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۳۰
ورزشی
۲۳

امشب؛ بازی حساس رئال - سه ویا در لالیگا

گروه ورزشی - امشب در ادامه هفته سی و سوم لیگ فوتبال اسپانیا یک مسابقه حساس میان رئال مادرید و سه ویا صورت می گیرد، هر یک که بازنده این پیکار باشند، شانس شان برای قهرمانی و رسیدن به بارسلونای پیشاهنگ (که دیشب با رئال سوسیه داد بازی کرد) کاهش خواهد یافت و به همین سبب بود که رئال مادرید اواخر هفته پیش با فرجام خواهی به فدراسیون فوتبال اسپانیا حکم لغو اخطار هفته پیش دیویدبکام را که در بازی رئال - اتلتیک بیلبائو شامل حال وی شده بود گرفت، تا بتواند از او در دیدار امشب بهره گیرد. سه ویا پنجشنبه شب با پیروزی بر اوساسونا مجددا فینالیست جام یوفا شد اما خستگی ناشی از آن دیدار ممکن است به ضرراش تمام شود.

*چلسی بدون کاروالیو روبه روی آرسنال می ایستد

چلسی و آرسنال امشب یکی از حساس ترین مسابقات هفته ماقبل آخر لیگ برتر فوتبال انگلیس را در ورزشگاه آرسنال (به نام امارات) در برابر یکدیگر برگزار می کنند.

بازی رفت 2 تیم چندی پیش با گلی که مایکل اسی ین هافبک غنایی چلسی در 10 دقیقه آخر زد، با تساوی

1-1 پایان گرفت و اگر امشب چلسی ببازد، اندک امیدهایش برای رسیدن به منچستریونایتد صدرنشین رقابت ها و امیددار اول قهرمانی رنگ خواهد باخت، مصدومیت و غیبت ریکاردو کاروالیو مدافع پرتغالی چلسی از مشکلات عمده تیم است و تیم خوزه مورینیوی پرتغالی از واقعه حذف شدنش از جام باشگاه های اروپا هم رنجور و ناراحت است. آرسنال هم فردی لیونگ برگ سوئدی را در اختیار ندارد و شاید مجبور شود بدون توماس روسیچکی هافبک چکی و فنی خود که او هم مصدوم است بازی کند.