آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۳۰
حوادث
۲۲

جدال زن ناشنوا با مرگ و زندگی

گروه حوادث، نجات معجزه آسای زن کرولال از مرگ، توطئه اقدام تبهکارانه مدیر یک شرکت خدماتی برای سرقت جواهرات او را فاش کرد.

زن سالخورده که پس از چند روز جدال با مرگ، زنده مانده است، با ارائه شکایتی با ایما و اشاره به پلیس گفت: زن جوانی قصد داشت النگوهایم را بدزدد. وقتی مقاومت کردم، چادرم را به دهانم فرو کرد تا مرا بکشد ولی پرستارم سر رسید.با توجه به این اظهارات پرستار جوان تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در این باره گفت: ساعت 10 صبح 17 فروردین صدای زنگ خانه را شنیدم. وقتی در را باز کردم زن جوانی که خود را از بستگان نزدیک پیرزن معرفی می کرد وارد شد. او به بهانه اینکه پیرزن از شیرینی خوشش می آید 3 هزار تومان به من داد و خواست برایش شیرینی بخرم. 10 دقیقه ای از بیرون رفتنم می گذشت که به او شک کرده و بازگشتم. همین که وارد خانه شدم، آن زن به سرعت فرار کرد. به سرعت به اتاق پیرزن کرولال رفتم. رنگش کبود شده بود. در دهانش هم تکه پارچه ای قرار داشت.

با مشخصاتی که پرستار از چهره زن ناشناس در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار داد، ماموران اقدام به چهره نگاری رایانه ای از او کردند.بدین ترتیب مشخص شد متهم مدیر یک شرکت خدماتی است که مدتی قبل برای نگهداری و مراقبت از پیرزن کرولال پرستاری به او معرفی کرده بود.به دستور بازپرس «توکلی» تحقیقات برای دستگیری این متهم آغاز شد تا این که پلیس وی را پس از ردیابی بازداشت کرد.

این زن با کذب خواندن ادعاهای پرستار خانگی گفت: از آنجا که با این خانواده آشنایی داشتم برای سرکشی و عیادت از پیرزن به خانه اش رفتم. با حضور من در آنجا پرستار جوان اجازه خواست دقایقی برای انجام کاری بیرون برود. من هم خواستم تا از بیرون یک جعبه شیرینی برای پیرزن بخرد.به گزارش خبرنگار ما، به دستور بازپرس پرونده متهم تا انجام تحقیقات تکمیلی و افشای حقیقت در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.