آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۳۰
حوادث
۲۲

حادثه ها

2دانش آموز آفریقایی معلم خود را کشتند

دانش آموز 19 ساله اهل آفریقای جنوبی، از سوی دادگاه به جرم آدم ربایی و قتل معلمش به حبس ابد محکوم شد.براساس این گزارش، وی چندی پیش با تبانی یکی از دوستانش درصدد قتل خانم معلمش برآمد. بدین منظور شبانه وارد خانه او شدند و وی را به زور سوار بر اتومبیلش کرد و او را در میان راه با ضربات کارد از پا درآوردند. سپس جسدش را در محل متروکه ای پنهان دفن کردند.اما سرانجام هر دو نفر شناسایی و دستگیر شدند.

عاشق 98 ساله

مرد 98 ساله هندی که سخت عاشق همسرش بود، پس از مرگ او شش سال در قبر خوابید.«سانتاروی» کشاورزی است که در پاتنای هند زندگی می کند. سال 1990 میلادی همسرش را به خاطر بیماری از دست داد و به دنبال این اتفاق سال ها برایش عزاداری کرد.سانتا عاشق بهاراتی بود و سال های سختی را بدون او گذراند. او هر روز آرزوی مرگ می کرد تا این که کاسه صبرش لبریز شد و سال 2001 میلادی قبری در کنار مزار همسرش کند و در آن خوابید. هر روز صدها نفر از مردم هند برای تماشای این مرد که 6 سال تمام در گور خوابیده و همچنان منتظر مرگش است، به پاتنا می آیند.

خانه مادر مخفیگاه امنی برای قاتل نبود

زن میانسال سوئدی به اتهام پناه دادن به پسر 23 ساله اش که در جریان تصادف مرتکب دو قتل شده بود بازداشت شد.قربانیان حادثه که 2 دوچرخه سوار 31 و 32 ساله بودند درحال بازگشت از یک میهمانی دچار سرنوشت مرگبار شدند.پلیس سوئد اتومبیل این مرد را در نزدیکی های صحنه تصادف یافت و موفق شد او را شناسایی کند اما راننده پیش از رسیدن ماموران متواری شده بود.سرانجام راننده فراری در خانه مادرش دستگیر شد.