آرشیو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۳۹۰
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

فروش کارت های بنزین در بازار آزاد

گفته می شود در برخی میادین تهران کارت های هوشمند بنزین به فروش می رسد. اینکه چگونه کارت های بنزین به بازار سیاه راه یافته مساله یی است که موجب تعجب همگان شده زیرا هنوز زمان سهمیه بندی بنزین فرا نرسیده است اما با این وجود دلالان بازار سیاه پیشاپیش کار و کاسبی خود را آغاز کرده اند. گفته می شود این کارت ها در برخی میادین از جمله میدان امام حسین)ع(به بهای پنجاه هزار تومان به فروش می رسد.

همچنین گفته می شود حتی برای برخی افراد که قبلا مالک خودرو بوده اند و خودروی خود را فروخته اند کارت صادر شده است.

فشار به انشعابیون

گفته می شود برخی افراد و شخصیت های متنفذ جریان اصولگرایی فشارهایی را بر گروه انشعابی اصولگرا وارد کرده اند تا به صورت علنی انشعاب خود را کان لم یکن اعلام کنند.

عماد افروغ، محمد خوش چهره، حسن سبحانی، سعید ابوطالب، محمود مدنی و محمود محمدی شش نماینده اصولگرایی هستند که هفته گذشته طی یک کنفرانس مطبوعاتی انشعاب رسمی خود را از جریان اصولگرایی اعلام کردند.

گفته می شود به نمایندگان یادشده و سایر فعالان اصولگرایی که از جریان انشعاب حمایت می کنند هشدار داده شده است از لیست جریان اصولگرایی حذف خواهند شد و دیگر در انتخابات مورد حمایت قرار نخواهند گرفت و حتی ممکن است برای تایید صلاحیت هم با مشکل مواجه شوند.

خط دهی به پلی تکنیک

در حاشیه نمازجمعه این هفته در تهران، نشریه یی تحت عنوان «والفجر» که بدون شناسنامه و مجوز از سوی وزارت ارشاد است، توزیع شد و در آن حوادث اخیر در پلی تکنیک توسط خط دهی «ابراهیم یزدی، عطریانفر و شیرین عبادی» دانسته شده است.