آرشیو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۳۹۰
ورزش
۱۷

قلعه نویی: یک ساعت با هیتسفلد گفت وگو کردیم

خبرگزاری فوتبال ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در طول سفر اروپایی خودش به مونیخ رفت و به نظر می رسد مهمترین بخش سفر خودش را در این شهر سپری کرده است.

امیر قلعه نویی در گفت وگو با خبرگزاری فوتبال ایران به حضور در مونیخ، تماشای تمرینات بایرن و همچنین جلسه یک ساعته با سرمربی موفق و صاحب نام تیم بایرن اشاره کرد. قلعه نویی در این جلسه پیرامون وضعیت کریمی و همچنین برنامه های آماده سازی تیم ملی با اوتمار هیتسفلد گفت وگو کرده است.

سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: من در طول سفری که به مونیخ داشتم دو بار از نزدیک شاهد تمرینات بایرن بودم و در حاشیه همین تمرینات یک ساعت با اوتمار هیتسفلد گفت وگو کردیم. در این جلسه مشترک ابتدا پیرامون علی کریمی صحبت کردیم که هیتسفلد تاکید کرد از وضعیت او و عملکرد این بازیکن کاملا راضی بوده است. همچنین قرار شد در پایان بازی های بوندس لیگا کریمی برای همراهی تیم ملی اردوی بایرن را ترک کند در حالی که این باشگاه چند بازی دوستانه برگزار خواهد کرد و کریمی در این مسابقات بایرن را همراهی نمی کند.

قلعه نویی اضافه کرد: در جلسه با سرمربی بایرن بحث تیم ملی هم مطرح شد. من در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی و حضور در جام ملت های آسیا با ایشان صحبت کردم و در این خصوص به تبادل نظر پرداختیم.

وی به وضعیت کریمی در مونیخ اشاره و اظهار کرد: من فکر نمی کنم که کریمی در اینجا ضعیف کار کرده چون به طور کلی بایرن در این فصل ضعیف ترین نمایش را داشته است. بازیکنان بزرگی مثل فن بویتن و ماکای در این فصل ناکام بوده اند و بایرن نمایش ضعیفی داشته است اما در مورد وضعیت آمادگی جسمانی و تست های فنی کریمی نظر هیتسفلد هم مثبت بود و او هم تاکید کرد که هافبک ایرانی تیمش در شرایط خوبی به سر می برد. سرمربی تیم ملی گفت: من برای تماشای بازی رضایی راهی ایتالیا خواهم شد. در سفر به آلمان بازی شاپورزاده را هم دیدم. البته او در این مسابقه کم بازی کرد اما حتما آینده روشنی دارد چون بازیکنی که در این سطح بازی می کند قطعا قابلیت های فراوانی دارد.