آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۸
اخبار داخلی
۴

رئال مادرید از شکست، پیروزی و صدرنشینی ساخت

سرویس ورزشی:در آخرین روزهای فوتبال قهرمانی باشگاه های مختلف کشورهای اروپایی دیشب چندین دیدار برگزار شد.

رئال مادرید در <سانتیاگوبرنابو>ی شهر خود موفق شد تا از شکست 3-1 پیروزی 4-3 ساخته و برای اولین بار به صدر جدول رده بندی <لالیگا> پرواز کند.

اسپانول که چهارشنبه شب این هفته در شهر گلاسگوی اسکاتلند و در فینال جام قهرمانی اتحادیه اروپا رویاروی سویل به میدان می رود تا دقیقه 89 را با تساوی 3-3 حفظ کرد ولی در این لحظه درخشش فوق تصور<گو نزالوهیگوانی>بازیکن آرژانتینی رئالی ها باعث پیروزی مردان میزبان شد. در فوتبال بلژیک نیز اندرلشت شاخص ترین باشگاه این کشور با پیروزی شش بر صفر در برابر اف. ث. بروکس به بیست ونهمین جام دوران قهرمانی خود دست یافت و در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات با 77 امتیاز قهرمان بلامنازع این بازی ها شد. در فرانسه نیز دیدار سوشو - المپیک مارسی در فینال جام حذفی باشگاه های این کشور به تساوی 1 - 1 انجامید، آنگاه مردان سوشو در ضربات پنالتی به پیروزی 5 - 4 دست یافتند تا مارسی با شکست <استاددوپرنس> شهر پاریس را ترک نماید.

در <بوندسلیگا>ی آلمان نیز اشتوتگارت با شکست دادن دو بر صفر بوخوم راهی صدر جدول رده بندی جام شد و این در شرایطی بود که شالکه صدرنشین در برابر بورسیادورتموند تن به شکست دو بر صفر داد و از حالا باید امیدهای وردربرمن و شالکه 04 را در جام قهرمانی از دست رفته دانست، زیرا وردربرمن هم در برابر اینتراخت فرانکفورت تن به شکست 2-1 داد و رویای کسب جام نیز از سر بازیکنان این تیم بیرون آمد.

با نتایج به جامانده از فوتبال دیشب آلمان، اشتوتگارت با 67 امتیاز صدرنشین است و شالکه 04 با 65 امتیاز و وردربرمن با 63 امتیاز در مقام های بعدی قرار دارند و حالا اگر اشتوتگارت هفته آینده در خانه، کوتبوس را شکست دهد، پس از 15 سال اولین جام قهرمانی را به چنگ می آورد و به پنجمین جام تاریخ خود در بوندسلیگا خواهد رسید.