آرشیو دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۴۵۵
دانش بازار سرمایه
۱۷

معاملا ت تالا رهای منطقه ای

کیش

در معاملات روز گذشته تالار منطقه ای کیش، بیش از 618 هزار سهم به ارزش دو میلیارد و 587 میلیون ریال از سهام 21 شرکت دادوستد شد که از این تعداد 49 درصد مربوط به خرید و 51 درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت های دادوستد شده بانک پارسیان، از استقبال بیش تری برخوردار بود.

سمنان

روز گذشته تعداد 366ر646 سهم جمعا به ارزش 173ر063ر229ر4 ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت که 60 درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و 40 درصد به فروش اختصاص داشته است.در ضمن در این روز نماد 22 شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان هشت نماد با افزایش و 10 نماد با کاهش مواجه بود و چهار نماد بدون تغییر باقی ماند.گفتنی است سهام ملی صنایع مس ایران بیش ترین متقاضیان خرید را در تالار سمنان به خود اختصاص داد.

ساری

روز گذشته در تالار ساری، تعداد 456 هزار و 284 سهم به ارزش بیش از دو میلیارد و 34 میلیون ریال مورد داد و ستد قرارگرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود 43 درصد مربوط به خرید و حدود 57 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.شایان ذکر است، شرکت های صنایع ملی مس ایران، کالسیمین، صنعتی بهشهر و فولاد مبارکه اصفهان دارای بیش ترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

آذربایجان غربی

روز گذشته تعداد 876ر898 سهم ازسهام شرکت های بورسی در بورس منطقه ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. گفتنی است نمایندگی کارگزاری شرکت ایمن بورس بیش ترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 1/85 درصد به خود اختصاص داد. همچنین امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با 1/47 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرار داشته است.