آرشیو سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۴۴
داخلی
۳

اطلاعیه مشترک وزارتخانه های نفت و کشور: بنزین از امروز 100تومان

• از اول خردادماه 1386 (امروز) فروش بنزین در تمامی جایگاه ها فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت میسر است

• هیچ یک از واحدهای صنفی و خدماتی، دستگاه های اجرایی و خصوصی و واحدهای خدمات حمل و نقل عمومی مجاز به افزایش نرخ نیست

• زمان شروع سهمیه بندی بنزین و میزان سهمیه هر گروه از وسایل نقلیه متعاقبا اعلام خواهد شد

در راستای اجرای قانون بودجه سال، 1386 وزارتخانه های کشور و نفت چارچوب جدید عرضه بنزین را اعلام کردند.به گزارش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

1- از اول خردادماه 1386 (امروز) فروش بنزین در تمامی جایگاه ها تنها با ارائه کارت هوشمند سوخت میسر است، از این رو لازم است هموطنان عزیز هنگام مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت، کارت هوشمند سوخت خود را به همراه داشته باشند.

2- درخواست دارد آن دسته محدود از هموطنانی که تاکنون کارت هوشمند سوخت را دریافت نکرده اند، با مراجعه به مراکز اعلام شده، به سرعت نسبت به دریافت کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند.

3- برای رفاه حال این دسته از هموطنان، برای مدتی محدود در چند جایگاه که اسامی آنها از سوی وزارت نفت اطلاع رسانی خواهد شد، بنزین از طریق کارت سوخت اضطراری، که در اختیار جایگاه داران است، عرضه خواهد شد.

4- زمان شروع سهمیه بندی و میزان سهمیه هر گروه از وسایل نقلیه متعاقبا اعلام خواهد شد.

5- بنابر مصوبه قانون بودجه سال، 1386 از ساعت 24، 31 اردیبهشت 1386 قیمت عرضه بنزین مطابق قیمت مندرج در قانون بودجه به ازای هر لیتر 1000 ریال (صد تومان)است.

6- هیچ یک از واحدهای صنفی و خدماتی، دستگاه های اجرایی و خصوصی و واحدهای خدمات حمل و نقل عمومی مجاز به افزایش نرخ نیستند و همه دستگاه های مسئول بویژه فرمانداری ها، استانداری ها، سازمان تعزیرات حکومتی و شعب مربوطه مکلف به برخورد قاطع و دقیق با متخلفان هستند.

7- همه اطلاعات تکمیلی صرفا در صورت اعلام از سوی مراجع رسمی ذی صلاح معتبر است.