آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۱۵
ورزش
۱۶

رقابت برای جذب کلوزه / لیون قیمت را بالابرد

زهرا مارابی: رقابت فشرده برای به خدمت گرفتن میرسلاوکلوزه همچنان ادامه دارد.

بنابر اعلام مسوولان وردربرمن کلوزه فعلا با آنها قرارداد دارد، علاوه بر بایرن مونیخ، تیم المپیک لیون نیز علاقه خود را جهت به خدمت گرفتن این مهاجم 28ساله اعلام داشته. البته شاید افشا کردن این رقابت تنها برای افزایش قیمت کلوزه در بازار نقل و انتقالات باشد.

جذب کلوزه برای باشگاه فرانسوی 15 میلیون یورو خرج دارد. البته شاید این یک خرید دو طرفه شود چون وردربرمن نیز مایل به استخدام آلودیارا بازیکن خط میانی تیم المپیک لیون است. برای کلاوس آلوفس این پیشنهاد در هر صورت یک مشکل با باشگاه بایرن مونیخ را رقم خواهد زد. اولی هونس نظر خود را در این مورد اعلام کرده، آنها فقط حاضر به پرداخت ده میلیون یورو هستند البته مشخص است که کارل هاینس دومینگه و همچنین مربی بایرن اتمار هیتسفلد علاقه زیادی برای داشتن آقای گل جام جهانی از اول جولای 2007 در تیم خود داشته باشند.

البته قرارداد کلوزه با برمن تا سال 2008 اعتبار دارد.

اولی هونس در مصاحبه با کیکر گفت: «باشگاه وردربرمن ده روز است که این پیشنهاد واضح و مشخص را از ما دریافت کرده است. فکر می کنم که این پیشنهاد به اندازه کافی منصفانه باشد.»

کلوزه روز چهارشنبه پس از بازی آلمان در مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا مقابل اسلوواکی که به برتری2-1 آلمان ها منجر شد، علاقه خود را برای بازی در تیم مونیخ پس از اتمام قراردادش با وردربرمن در سال2008 اعلام کرد.

حالانوبت باشگاه وردر برمن است که تصمیمی برای میرو که زمان زیادی نور چشمی باشگاه بوده، بگیرند. در حال حاضر این ستاره فوتبال مانند یک توپ سرگردان در بین باشگاه ها در رفت و آمد است.

آلوفس به طور واضح بیان می کند: «میرو خود در این مورد مقصر است. او یک خواسته دارد. ولی ما باید بقیه جوانب را در نظر بگیریم. اگر همه موارد حل نشود همه چیز مانند سابق خواهد ماند.»

او در مورد هیچ توافقی صحبت نمی کند. برای او تنها رقم بالاتر مهم است تا دیروز صحبت دو باشگاه مونیخی و وردر برمن بدون نتیجه ادامه داشت.

البته شاید با بو بردن بایرن مونیخ از پیشنهاد لیون آنها با پیشنهادات بهتری به میز مذاکره برگردند.

و رقابت بر سر کلوزه همچنان ادامه دارد...