آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۲۹
اخبار کشور
۲

سرلشگر فیروزآبادی: مدت ماموریت سردار نقدی در ستاد مبارزه با قاچاق کالاپایان یافته بود

سرلشگر فیروزآبادی گفت: سردار نقدی به ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز مامور بوده و در پایان ماموریت به ستاد کل نیروهای مسلح بازگشته است.

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پی انتشار مطالبی درباره استعفا و جابه جایی سرتیپ نقدی، سرلشگر فیروزآبادی با اعلام مطلب بالاپایان ماموریت را امری عادی خواند و آن را مغایر با تقویت دولت ندانست.

وی گفت: برداشت استعفای ایشان کاملا غلط بوده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با قدردانی از دلسوزی و دقت نظر رسانه های گروهی نسبت به سردار نقدی و انتشار بخشی ازخدمات ارزشمند وی، اظهار داشت: حضور سرتیپ نقدی در خط مقدم مبارزه بامفاسد اقتصادی و سوابق چشمگیر وی دراین خصوص، تاثیرات قابل توجهی در مهار رانت خواران و کنترل و ایجاد محدودیت برای قاچاق کالاو ارز داشته است. سرلشگر فیروزآبادی با تاکید بر هماهنگی خود با رئیس جمهور در این ارتباط اظهار داشت: این جانب نیز مصمم به همکاری با دولت خدمتگزار آقای دکتر احمدی نژاد و پشتیبان و حامی دولت جهادگر مردمی هستم و خدمات ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و برای جلوگیری از خلل در آمادگی نیروهای مسلح، همچنین مسئولیت خطیر برادر ارجمند سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در ستاد کل نیروهای مسلح، در پایان ماموریت به ستاد مذکور، قرار شد ایشان به خاطر ضرورت فقط در نیروهای مسلح خدمت کنند. همچنین ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی زیرنظر سران محترم سه قوه فعالیت می کند، سرتیپ نقدی عضو آن ستاد نبوده اند و این امر به اشتباه در برخی روزنامه ها درج شده بود و سردار نقدی در ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز مامور بودند.

گفتنی است برخی اخبار دریافتی نیزحکایت از آن دارد که سردار نقدی به دلیل مشغله کاری زیاد در ستاد کل نیروهای مسلح از ابتدای سال جدید تاکنون فقط چند بار توانسته بود در ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز حضور یابد.