آرشیو چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۲۹
اخبار کشور
۳

ثبت نام دوره های پودمانی از 4 تیر آغاز می شود

ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 86 از روز دوشنبه چهارم تیرماه در دفاتر پستی سراسر کشور آغاز می شود و تا 10 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر، افزود: ثبت نام دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی در 102 کد رشته، 885 کد رشته محل و 236 مرکز آموزش علمی- کاربردی در سراسر کشور انجام می پذیرد و 61 هزار نفر نیز در این دوره پذیرفته می شوند.

افشار اظهار داشت: متقاضیان می بایست با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور دفترچه های ثبت نام را دریافت کرده و به صورت الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwwwsanjeshorg نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه افزود: ثبت نام دوره های علمی- کاربردی پودمانی در 4 گروه آزمایشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و هنر انجام خواهد شد. افشار در خاتمه اظهار داشت: نخستین آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دوره های علمی- کاربردی پودمانی در سال 86 روز جمعه 15 تیرماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.