آرشیو پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۶۷
داخلی
۳

زریبافان: احمدی نژاد از خط قرمزهای ساختگی سیاست عبور کرد

گروه سیاسی رئیس ستاد مردمی حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره روش و نحوه تبلیغات ستاد گفت: ما یک تفاوت و تمایز با دیگر ستادهای تبلیغاتی داشتیم و آن این که در هزینه های خود به طور جدی صرفه جویی می کردیم و به این لحاظ بسیار کم هزینه بودیم.

مسعود زریبافان در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: در آن زمان آقای دکتر احمدی نژاد به ما اعلام کردند که رضایت ندارند افراد ناباب و فرصت طلب درعرصه تبلیغات به نفع ایشان وارد شوند و در فعالیت های تبلیغاتی شان پول های ناپاک یا مشکوک به کار گرفته شود.

وی با اشاره به تبلیغات خودجوش از سوی مردم برای پیروزی دکتر احمدی نژاد افزود: برخی افراد با مراجعه به ستادهای ما پیشنهاد کمک های زیاد و مبالغ سنگین می کردند ولی از آنجا که نمی خواستیم به کسی مدیون و متعهد باشیم، این کمک ها را قبول نمی کردیم؛ حتی یک جریان سیاسی که در ابتدا به ما قول همکاری داده بود، اما بعدها همکاری نکرد، در وسط راه چکی را به ستاد فرستاد ولی آن چک را به آنها برگرداندیم.

وی در مورد فضاهای تبلیغاتی دوران انتخابات گفت: آقای دکتر احمدی نژاد توصیه برخی سیاسیون را برای خروج از صحنه نپذیرفت. او به توصیه مردم وارد عرصه انتخابات شد و با تشویق آنها نیز در عرصه استوار باقی ماند. دکتر احمدی نژاد به پشتوانه حمایت مردم، از خط قرمزهایی که برخی برای ورود به عرصه سیاست و مدیریت کلان کشور ایجاد کرده بودند، عبور کرد. وی تاکید کرد: او با این اقدام، راه نیل به این جایگاه رفیع را برای نخبگان و فرهیختگان عاشق خدمت به مردم و شایسته که فاقد پشتوانه های سیاسی مرسوم هستند هموار کرد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا دکتر احمدی نژاد قبل و بعد از انتخابات تغییری کرده است؟ گفت: از نظر اخلاقی، آقای دکتر احمدی نژاد تغییری نکرده است و خصلت الهی و انقلابی و مردمی ایشان نیز بحمدالله همان است.