آرشیو پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۶۷
ایران زمین
۲۰

معرفی 542 طرح صنعتی و معدنی به بانک های استان همدان

همدان خبرنگار «ایران»: سازمان صنایع و معادن استان همدان تاکنون افزون بر 542 فقره طرح با پیش بینی بالغ بر 344 میلیارد تومان تسهیلات و با پیش بینی اشتغال زایی برای 8 هزار و 119 نفر را به بانک های عامل استان معرفی کرده است.

«مهندس خسرو سامری» رئیس سازمان صنایع و معادن استان همدان، با اعلام این که روند بررسی طرح های کوچک و بزرگ صنعتی و معدنی در استان همدان از پیشرفت قابل توجهی نسبت به دیگر استان های کشور برخوردار است، گفت: طرح های ارائه شده به بانک های عامل به طور کامل مورد بررسی و تایید کارشناسان سازمان قرار گرفته و سهم قابل توجهی از آمار پیش بینی شده برای ایجاد فرصت های شغلی استان را برآورده خواهد کرد. وی افزود: از تعداد 542 طرح ارائه شده 367 طرح با اعتباری بالغ بر 142 میلیارد تومان به تصویب رسیده و با آغاز فعالیت این واحدهای صنعتی و معدنی زمینه اشتغال مستقیم 5 هزار و 264 نفر در استان همدان ایجاد خواهد شد.

«مهندس سامری» با اعلام این که مابقی طرح های معرفی شده در دست بررسی و پیگیری سازمان صنایع و معادن استان تا تصویب نهایی است اضافه کرد: در این میان شهرستان همدان با 206 طرح بالاترین تعداد و با 100 میلیارد تومان بیشترین مبلغ تسهیلات معرفی شده را در بین 8 شهرستان استان به خود اختصاص داده است.