آرشیو پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۶۷
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

ایلام تریلر سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش خیمه شب بازی «گل باقالی و فرزند نمونه» را در استان ایلام اجرا می کند.

بهناز مهدی خوانی نویسندگی و کارگردانی این نمایش را برعهده دارد و میثم بیدمی و علی جباری به عنوان نوازنده و بازیگر این نمایش را اجرا می کنند. تریلر سیار تئاتر کانون فعالیت خود را در ایلام، ساعت 10 صبح روز اول تیرماه در بخش چوار ایلام مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می کند و دوم و سوم تیرماه هم در ساعت 9 صبح میهمان کودکان شهرهای ایوان و سرابله خواهند بود. بچه های ایلام هم در 3روز اول تا سوم تیرماه ساعت 20 و 21 در پارک چغاسبز به تماشای این نمایش می نشینند. روز چهارم تیرماه، ساعت 9 در مقابل کانون شهر بدره اجرا می شود و روز پنجم تیرماه ساعت 8 صبح در صالح آباد مقابل کانون این نمایش اجرا می شود.

رباط کریم- نمایشگاه عکسی با عنوان «شمس آفاق» با همکاری موزه هنرهای معاصر فلسطین در رباط کریم گشایش یافت. در این نمایشگاه بیش از یکصد عکس از مراحل مختلف زندگی حضرت امام خمینی(ره) به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا هفتم تیرماه در محل اداره کل ارشاد شهرستان رباط کریم میزبان عموم علاقه مندان است.

اصفهان نمایشگاه منتخبی از آثار نقاشان معاصر فلسطین در اصفهان گشایش یافت. در این نمایشگاه بیش از یکصد اثر در تکنیک های متنوع از رنگ روغن، آکرولیک، ترکیب مواد با مضامین و پرداخت مدرن و نوگرا، تازه ترین تجربه های خلاق و دستاوردهای هنرمندان کشور فلسطین به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 5 تیرماه در مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) در اصفهان برپاست.