آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۳۳
حوادث
۱۹

زورگیری از شوهر خواهر به دلیل اعتیاد به مواد مخدر

شخصی که برای تامین مخارج اعتیاد خود اقدام به زورگیری از شوهر خواهرش کرده بود روانه زندان شد.

چندی قبل ماموران نیروی انتظامی کرج در پی دریافت گزارشی مبنی بر یک فقره زورگیری در منطقه شاهین ویلا، بلافاصله به محل مورد نظر که یک منزل مسکونی بود مراجعه کردند. ماموران در محل حادثه با فردی که به دلیل شکستگی پا در منزلش بستری بود رو به رو شدند و به انجام تحقیقات از وی پرداختند.

این فرد که مجتبی نام دارد به ماموران گفت: دقایقی قبل برادر همسرم به نام ولی به منزلم مراجعه و از من درخواست مبلغ یک میلیون ریال کرد.

مالباخته افزود: از آنجایی که همسرم در منزل نبود و پول ها نیز در اختیار وی قرار داشت، به وی گفتم که در حال حاضر پولی ندارم اما وی به شدت عصبانی شد و با چاقو شروع به تهدید من کرد.

برادر همسرم پس از به هم ریختن خانه، مقداری از جواهرآلات همسرم را به همراه 200 هزار ریال پول برداشت و متواری شد. با اظهارات فرد شاکی، بلافاصله ماموران در یک اقدام پلیسی ولی را زمانی که قصد ورود به منزل برادرش داشت، دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند. این متهم در بازجویی های فنی - پلیسی به جرم خود اعتراف و علت این کار را بیکاری، اعتیاد و احتیاج وی به پول نقد برای تهیه مواد مخدر عنوان کرد. این متهم پس از محاکمه از سوی قاضی پرونده به 6 ماه حبس محکوم شد.

ز