آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۳۳
ورزشی
۱۶

قرارداد تورس با لیورپول / امروز «ال نینو» در آنفیلد پرده برداری می شود

اعتماد: فرناندو تورس مهاجم تیم اتلتیکو مادرید در میان تعجب کارشناسان و هواداران فوتبال و در حالی که مدیر برنامه های وی مدعی شده بود او قصد ندارد راهی آنفیلد شود، تعطیلاتش را نیمه کاره رها کرد و به مادرید بازگشت و روز گذشته به لیورپول سفر کرد.

منابع خبری گزارش داده اند که قراردادی معادل 29 میلیون پوند)46 میلیون دلار(میان دو باشگاه امضا شده و این ملی پوش اسپانیایی فقط باید در آزمایشات پزشکی لیورپولی ها حاضر شود.

فرناندو تورس امروز در این آزمایشات حاضر و پس از آن به صورت رسمی به اعضای باشگاه معرفی می شود. به این ترتیب تعداد مهاجمان بنیتس در آنفیلد به عدد 5 می رسد و تورس باید در کنار پیتر کراوچ، دیرک کویت، کرگ بلامی و اندری ورونین به رقابت بپردازد و توانایی هایش را به معرض نمایش بگذارد. هنوز مشخص نیست که کدام یک از مهاجمان لیورپول اجازه خروج از تیم را خواهد داشت، اما قدر مسلم اینکه رافا نمی تواند 5 مهاجم را در لیست خود داشته باشد.

ژابی آلونسو هم وطن اسپانیایی تورس روز گذشته در خصوص این نقل و انتقال به خبرنگار مارکا گفت: «این فوق العاده خواهد بود که تورس فصل آینده پیراهن لیورپول را به تن می کند، او بازیکن درخشان و بزرگی است که استعداد بی نظیری دارد.»

«ال نینو» لقبی است که هم تیمی ها و دوستان تورس به او داده اند و حالاوی با قراردادی 6 ساله راهی سرزمین آنفیلد می شود.

حقوق پایه او در آنفیلد هفته یی 135 هزار یورو خواهد بود و لوئیس گارسیا مهاجم سرخ ها در جهت عکس تورس به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست.