آرشیو چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۳۳
ورزشی
۱۶

پرسپولیس چهارمین تیم آسیا

سایت غیررسمی www.voteyourteam.com از کاربران خود خواسته درخصوص انتخاب بهترین باشگاه های فوتبال جهان رای بدهند. این نظر سنجی با استقبال قابل توجهی روبه رو شده هرچند به نظر می رسد نتایج حاصل از آن چندان منطقی نیست. در بخشی از این نظر سنجی محبوب ترین تیم های فوتبال در قاره های مختلف جهان انتخاب می شوند که در میان تیم های آسیایی پرسپولیس با نزدیک به 10 هزار رای چهارم است و استقلال با فاصله هزار رای در جای پنجم ایستاده است. سه رتبه اول در اختیار تیم هایی از عربستان است و به نظر می رسد کاربران عربستانی بیش از اندازه به این سایت مراجعه کرده اند.

£

استیلی: چه کسی سرمربی پرسپولیس می شود

مهر: مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ صحبتی با وی برای سرمربیگری این تیم نشده است گفت: نمی دانم اگر افشین قطبی نیاید چه کسی سرمربی پرسپولیس خواهد شد.

حمید استیلی که درحاشیه تمرین دیروز پرسپولیس با خبرنگاران گفت وگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: همیشه در آغاز تمرینات با مشکل مواجه هستیم. با این حال ناچاریم در غیاب برخی بازیکنان کارمان را آغاز کنیم. البته 8 بازیکن با ما تمرین کردند و در روزهای آینده با اضافه شدن شیث، بادامکی، نیکبخت و چند بازیکن دیگر، تمرینات برای فصل آینده به صورت جدی آغازخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمرینات شامل تست آمادگی جسمانی بود افزود: ما از فردا با بررسی شرایط بازیکنان کار جدی مان را آغاز خواهیم کرد که شامل تمرینات هوازی و ابتدایی خواهد بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور افشین قطبی تاکید کرد: قطعا سرمربی ما برای فصل آینده قطبی است و بنده به عنوان دستیار در کنار ایشان خواهم بود. استیلی خاطرنشان ساخت: شناخت کاملی از قطبی ندارم و فقط می دانم او تجربه حضور در سه دوره جام جهانی را دارد. از آنجا که هیات مدیره باشگاه تمایل به استفاده از مربی ایرانی داشت او انتخاب شد تا بتوانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.قبل از شروع اولین تمرین به بازیکنان گوشزد کردیم که این فصل کار سختی پیش رو داریم و به همین خاطر باید تیم آماده یی را روانه مسابقات کنیم.