آرشیو پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۴۲
اخبار ورزشی
۱۳

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی: کمک به دولت و مجلس از شرایط اصولگرایی است

یکی از شرایط اصولگرایی در این مقطع حساس کمک به دولت و مجلس برای انجام وظایفشان به نحو احسن است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار این مطلب به خبرنگاران در شهرکرد گفت: شعارهای دولت نهم انطباق کامل با شعارهای اصل انقلاب دارد و جهت گیری های دولت برای تحقق آن شعارها درست و موفق بوده است. محمد نبی حبیبی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی عملکرد و فعالیت های دولت نهم را تایید کرده زیرا جهت گیری های این دولت با نظرات و دیدگاه های رهبری و مردم همخوانی دارد.

وی گفت: حزب مؤتلفه نامزد مستقلی برای مجلس هشتم معرفی نخواهد کرد و تصمیم قطعی ما برای اعلام نامزدها با توافق جمعی اصولگرایان خواهد بود و معتقدیم که ادامه این سیاست توسط همه اصولگرایان آنها را پیروز انتخابات مجلس هشتم می سازد.

حبیبی ایجاد وحدت بین اصولگرایان را یک واجب سیاسی خواند و گفت: اصولگرایان باید به شدت مراقب باشند تا به مرداب سهم خواهی، تک روی، تعصبات حزبی وارد نشوند. درغیر این صورت تلاش آنها حرکت به جلو نخواهد بود.

وی افزود: برخی از گروه های دوم خردادی تخریب دولت نهم و مجلس هفتم را در دستور کار خود قرار داده اند و تا آنجا پیش رفته اند که فعالیت های مؤثر و مثبت مسلم دولت و مجلس را هم وارونه جلوه می دهند و در این راه از رسانه های خود نیز کمک می گیرند.