آرشیو شنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۳۵
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

احضار نیکونسبتی به دادسرا

علی نیکونسبتی عضو شورای مرکزی و مسوول روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت به دادسرا احضار شد. نیکونسبتی در گفت وگو با خبرنگار ادوارنیوز گفت: بر اساس احضاریه یی که به دست من رسیده است باید امروز در دادسرای ناحیه 23 تهران حاضر شوم.

انتقاد از برخورد با مطبوعات

دفتر تحکیم وحدت از برخوردهای اخیر با مطبوعات منتقد اعتراض کرد.این تشکل دانشجویی با صدور بیانیه یی اعلام کرد: نقد عملکرد دولت باعث شد تا در هفته گذشته روزنامه هم میهن توقیف، روزنامه مشارکت لغو امتیاز و فشارها بر روزنامه اعتماد ملی افزایش یابد، هفته نامه ندای کردستان توقیف شد و انواع فشارها بر خبرگزاری کار ایران) ایلنا (چنان افزایش یافت که مدیر عامل آن استعفا کرد.این برخوردها با اصحاب مطبوعات در حالی صورت می گیرد که با تلاشی قابل تقدیر می کوشند تا حد امکان بخشی از واقعیات جامعه را انعکاس دهند.

اقدام بدیع یک روزنامه

سردبیر یکی از روزنامه های صبح ایران در صفحه اول شماره روز پنجشنبه خود به مناسبت روز زن عکس دختر و مادر خود را به عنوان عکس صفحه چاپ کرده است.این عکس در چهار ستون و با ابعاد بزرگی به چاپ رسیده است و دختر وی را در اهدای گل به مادر بزرگش نشان می دهد.

شعار روی بیلبورد خاتمی

در جریان سفر سه روز سیدمحمد خاتمی به شیراز بیلبوردهایی که جهت تبلیغ برنامه سخنرانی وی در سطح شهر شیراز نصب شده بود، یک شب قبل پاره یا روی آنها شعار نوشته شده بود. سخنرانی خاتمی با استقبال 20 هزار نفری شیرازی ها روبه رو شد.

خاتمی به دنبال رفع توقیف هم میهن

رئیس جمهور سابق ایران ضمن گفت وشنود تلفنی با برخی اعضای تحریریه روزنامه هم میهن، به آنها قول داد تا مساله رفع توقیف هم میهن را از طریق مقام های بالای نظام و رئیس قوه قضائیه پیگیری کند.

سنجاب های جاسوس

شنیدیم 14 سنجاب مجهز به سیستم های اطلاعاتی در مرزهای کشور توقیف شده اند.