آرشیو سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۳۸
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

درگیری به خاطر بنزین

شانزدهم تیرماه، فردی که درخواست او برای دریافت چند لیتر بنزین بدون کارت سوخت در جایگاه میدان جمهوری کرمانشاه بی نتیجه مانده بود، با آوردن تعدادی از اقوام خود با مامور این جایگاه درگیر شد. در حالی که فرد متقاضی با کشیدن قمه با محافظ جایگاه درگیر شده بود، در جریان شلیک چند تیر هوایی از ناحیه پا زخمی شد. در این حادثه خودرو نیروی انتظامی آسیب دید و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

جلوگیری از سنگسار

مقامات عالی قوه قضائیه قصد دارند برای جلوگیری از اجرای خودسرانه حکم سنگسار «مکرمه» زنی که به جرم زنای محصنه 11 سال است در زندان به سر می برد او را از تاکستان به زندانی در تهران انتقال دهند.شایع شده هم جرم مکرمه که جعفر نام دارد پنجشنبه هفته گذشته در روستایی به نام «اقچه» در تاکستان سنگسار شده است.آیت الله هاشمی شاهرودی دو هفته پیش دستور توقف اجرای حکم سنگسار مکرمه و جعفر را صادر کرده بود. روز گذشته رئیس دادگستری قزوین برای ادای توضیح به تهران احضار شد. بنا بر اخبار رسیده وی در این جلسه عنوان کرده است اطلاعی از اجرای حکم نداشته و قاضی اجرای احکام تاکستان خودسرانه این اقدام را انجام داده است.

تخریب خاتمی مقابل فیضیه قم

چند تن از طلاب شهر قم توماری مقابل مدرسه فیضیه نصب کرده و طی آن به جمع آوری امضا علیه سیدمحمد خاتمی مبادرت کردند. این طلاب با پخش شبنامه ها و نصب این تومار خواستار برخورد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادگاه ویژه روحانیت با رئیس جمهور سابق شدند.

شاگرد مصباح در راه مجلس

گفته می شود قاسم روانبخش یکی از شاگردان مصباح یزدی و دبیر سیاسی نشریه پرتو برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از عضویت در شورای شهر قم استعفا کرده است. قرار است وی در یکی از شهرهای استان یزد ثبت نام کند.

احتمال افزایش قیمت بلیت مترو

شنیدیم احتمالا در روزهای آینده قیمت بلیت های مترو به دو برابر افزایش پیدا می کند.

پاسخ به «گرگ ها»

در خبرها آمده است نهضت آزادی برای پاسخ به پخش برنامه «گرگ ها» خواستار حضور در تلویزیون شد. نهضت آزادی اتهام ارتباط و نزدیک بودن مواضع با سازمان مجاهدین که در این برنامه مطرح شده را رد کرده است.

بنزین عیدی

برخی اخبار غیررسمی از احتمال استفاده انتخاباتی از سهمیه بندی بنزین حکایت دارد. قرار است این سهمیه اضافی به عنوان عیدی و هدیه و از سمت فهرستی خاص ارائه شود.