آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۴۸
اخبار ورزشی
۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

انصاریان در استقلال ماندگار شد

علی انصاریان بازیکن فصل گذشته استقلال تهران در لیگ هفتم نیز برای استقلال به میدان خواهد رفت.

علی رغم این که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در اولین جلسه تمرینی این تیم رسما اعلام کرد که علی انصاریان به دلیل این که خواهان جدایی از باشگاه استقلال است رضایت نامه اش را دریافت خواهد کرد، اما دیروز در نشستی که با حضور فتح الله زاده و علی انصاریان برگزار شد دو طرف با یکدیگر به توافق رسیدند. سخنگوی باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: انصاریان فصل بعد هم با استقلال است.

انتقاد شدید کاشانی از معدنچی و کعبی

حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پیروزی با انتقاد از عملکرد مهرزاد معدنچی و حسین کعبی دو بازیکن فصل گذشته این تیم که بدون اطلاع از تیم پیروزی جدا و به ترتیب راهی تیم های الشعب امارات و لسترسیتی انگلیس شده اند گفت: متاسفانه اخلاق از ورزش فاصله گرفته است و احساس می شود تعهدات اخلاقی، علاقه و احساس هواداران و رنگ لباس کوچکترین جایگاهی نزدیک برخی از بازیکنان ندارد و پول و مادیات برای آنها حرف اول و آخر را می زند.

خلیلی با پیروزی تمام کرد

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پیروزی تهران پیوست.

محسن خلیلی که طی هفته های گذشته صحبت هایی را با مسئولان باشگاه پیروزی انجام داده بود صبح دیروز پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولان این باشگاه، قراردادی دو ساله را با تیم فوتبال پیروزی به امضا رساند. وی قرار است امروز، فردا قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت کند.

پطروسیان: فقط به خاطر کربکندی به بندر آمدم

آرمناک پطروسیان، دروازه بان فصل پیش تیم فوتبال سپاهان اصفهان با امضای قراردادی یک ساله راهی شهرداری بندرعباس شد.

آرمناک که پس از 21 سال بازی کردن در اصفهان به بندرعباس رفته است. گفت: علت اصلی آمدنم به شهرداری بندرعباس صحبت های رسول کربکندی بود و من فقط به خاطر او به تیم دست اولی شهرداری آمدم.