آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۴۸
تصویر روز
۱۰

با سفرکمال تبریزی و گروهش به عربستان؛ «پاداش» هفته آینده کلید می خورد

تهیه کننده فیلم جدید کمال تبریزی با نام پاداش گفت: هفته آینده با سفر گروه سازنده پاداش به عربستان، این فیلم وارد مرحله تولید می شود و سعی داریم آن را به جشنواره بیست وششم فیلم فجر برسانیم. مهدی کریمی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: هفته آینده به همراه چند نفر از گروه سازنده فیلم راهی عربستان خواهیم شد تا فصل های مربوط به حج را جلوی دوربین ببریم.

وی افزود: در این سفر محمدرضا سکوت (مدیر تصویربرداری)، محسن شاه ابراهیمی (طراح صحنه و لباس) و سید جمال سیدحاتمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز) من و کمال تبریزی را همراهی خواهند کرد.

کریمی به گفت: به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که فیلم «پاداش» برای شرکت در جشنواره بیست وششم فیلم فجر آماده شود و سعی خودمان را می کنیم که این اتفاق بیفتد.

تهیه کننده پاداش در مورد مضمون و داستان این فیلم گفت: «پاداش» درباره یکی از مدیران میانی دولت است که به ماموریت های خارجی متعددی می رود، تا اینکه در یک نوبت، او را برای تشویق به سفر حج می فرستند اما در این سفر، برخلاف تصور او که انتظار دارد همانند دیگر سفرها، با او مانند یک مدیر دولتی برخورد شود، این اتفاق نمی افتد و...

پاداش به نویسندگی و کارگردانی کمال تبریزی ساخته می شود و مهدی کریمی علاوه برتهیه کنندگی، مدیریت تولید این فیلم را نیز برعهده دارد. این دومین همکاری تبریزی و کریمی است که ده سال پس از تولید فیلم مهر مادری اتفاق می افتد. کمال تبریزی نیز امسال علاوه بر پایان ساخت مجموعه شهریار، فیلم همیشه پای یک زن در میان است را کارگردانی کرد که آن را برای نمایش عمومی آماده می کند.