آرشیو شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۶۱۹۴
شهرستان ها
۵

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش منزلت اجتماعی اجرا می شود

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با هدف افزایش منزلت اجتماعی و مبارزه با معضلات اجتماعی اجرا می شود.

صمد فرامرزی، در همایش فرهنگی مبارزه با مواد مخدر که با همکاری اداره بهزیستی و گروه اجتماع محور «جوان سبز آینده ساز» برگزار شد، افزود: در مرحله سوم این طرح، پلیس با همکاری مردم اقدام به جمع آوری معتادان پرخطر کرده است.

وی درادامه از همکاری خوب تشکل های غیردولتی و مردم نهاد با پلیس درمقابله با آسیب های اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: در این طرح که با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اداره بهزیستی، موسسه خیریه تولدی دوباره (کانون کوثرتبریز) و سایرارگان های ذیربط از جمله شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان برگزار می شود، معتادان پر خطر پس از جمع آوری و بررسی های لازم از سوی کارشناسان به مراکز بازپروری، درمانی و مراقبت ارجاع داده می شوند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: این امر کمک خواهد کرد تا فرصت دوباره برای بازگشت به زندگی به این افراد که دانسته یا ندانسته قدم در این راه پر منجلاب گذاشته اند داده شود. وی جوانان را به تحصیل، ورزش سالم، احترام به والدین و مربیان، پایبندی به قوانین و مقررات و قواعد اجتماعی تشویق کرد و خواستار همکاری بیش از پیش مردم با پلیس در مبارزه با آسیب های اجتماعی شد.