آرشیو دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۱
مدرسه
۱۰

5هزار مدرسه در تهران تحت بهسازی و زیباسازی قرار می گیرند

رئیس سازمان آموزش وپرورش شهر تهران گفت: در تابستان امسال با مشارکت بسیج سازندگی 5هزار مدرسه مورد بهسازی و زیباسازی قرارخواهند گرفت.

یزدانی درگفت وگو با مرکز اطلاع رسانی بسیج سازندگی که در مراسم افتتاحیه اردوهای هجرت در قالب مرمت و بهسازی و زیباسازی مدارس استان تهران حضور داشت با بیان این مطلب افزود: تابستان امسال آموزش و پرورش استان تهران با مشارکت بسیج سازندگی، با صرف هزینه ای بالغ بر بیش از 300 میلیون تومان 250 مدرسه را مرمت و بهسازی می نماید و 5هزار مدرسه را مورد زیباسازی قرار می دهد.

وی افزود: با همت بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی استان تهران و سازمان نوسازی مدارس کشور طی 90 روز در تابستان امسال مدارس از حالت تخریبی خارج وبرای بازگشایی مدارس در اول مهر ماه آماده می شود.

رئیس سازمان آموزش وپرورش تهران بر لزوم تعامل میان دستگاههای دولتی و اجرایی در قالب اردوهای هجرت بسیج سازندگی تاکید کرد وگفت: بدون شک بکارگیری جوانان و نوجوانان در امر بهسازی و نوسازی مدارس، علاوه بر اشتغالزایی و تقویت روحیه جهادی و کار در میان آنها، کمک شایانی به دولت در زمینه کاهش هزینه ها و زمان می شود.

یزدانی استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان در زیباسازی و بهسازی مدارس را مورد اهمیت قرار داد و گفت: هرگاه دانش آموزان خود بتوانند مدارس را با دست خود احیا سازند، درنگهداری و صیانت از مدارس نیز در طول سال تحصیلی کوشا خواهند بود.

وی با اشاره به مدیریت مناسب بسیج بر این طرح و استقبال خوب دانش آموزان و مدیران مدارس استان تهران تاکید کرد: این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانش آموز در تابستان به توسعه و سازندگی کشور کمک می کند.