آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
اخبار کشور
۲

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در مراسم معارفه رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان امام: حفظ و حراست از بیت المال از اهم امور است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حفظ و حراست از بیت المال را از اهم امور دانست و گفت: عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام همواره موجب آرامش مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیسان پیشین و جدید این ستاد، خاطرنشان کرد: تخصص و آگاهی و حفظ امانت داری از صفات هر کارگزار اسلامی است که بحمدالله در مجموعه ستاد همواره این صفات وجود داشته است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری از خدمات ارزشمند دکتر ایروانی تشکر و قدردانی کرد.

براساس این گزارش در ادامه این مراسم «محمد جواد ایروانی» رئیس قبلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گزارشی از عملکرد 10 ساله این ستاد ارائه کرد و با برشمردن اصلاحات صورت گرفته در این مدت از همکاران خود برای تلاش در جهت منویات رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد.

«محمد مخبر» رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز با قدردانی از تلاش های 10 ساله ایروانی در این ستاد، بر سه اصل اسلامی بودن، انقلابی بودن و منضبط بودن تاکید کرد.

مخبر خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) باید با اتکای به این سه اصل فقط برای خدا و خدمت به مردم و در چارچوب فرامین مقام معظم رهبری حرکت کند.

در این مراسم همچنین حکم انتصاب محمد مخبر به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از جانب رهبر معظم انقلاب توسط رئیس دفتر معظم له به وی ابلاغ شد.