آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
اخبار اقتصادی
۴

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی: کلیه ایرادهای کارت هوشمند سوخت تا آخر تیرماه برطرف می شود

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تایید وجود برخی ایرادها در کارت های هوشمند سوخت گفت، همه این ایرادها از اول مرداد برطرف خواهد شد.

محمد نعمت زاده افزود: برخی اطلاعات که در آغاز طرح سهمیه بندی برای شخصی کردن کارت ها ارائه شده دقیق نبوده است و در مواردی برای خودروهای سواری سهمیه تاکسی درنظر گرفته شده است که به زودی این مشکلات برطرف می شود.

وی گفت: بعضی از جایگاه های توزیع نیز ایرادهایی داشتند که بخش عمده آن رفع شده و هم اکنون پیمانکار ما مشغول رفع اشکالات باقی مانده است و تا سه تا چهار روز آینده این ایرادها برطرف خواهد شد.

وی درباره خودروهایی که به هردلیل برای آنها بیش از یک کارت صادر شده است گفت: کارت های اضافه ابطال شده و نیروی انتظامی نیز قرار است فهرست نهایی خودروهای کشور را به این شرکت بدهد تا باردیگر بررسی و اقدام های لازم در این زمینه انجام شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر نعمت زاده درباره صدور کارت های المثنی نیز با عذرخواهی از کسانی که صدور کارت جدید سوخت برای آنان بیش از 15روز طول کشیده است، از مردم خواست برای جلوگیری از مفقود شدن، سرقت و جاماندن کارت ها در جایگاه ها دقت لازم را به خرج دهند.

وی یادآور شد: در روزهای نخست سهمیه بندی بنزین در برخی موارد روزانه بیشتر از 20هزار گزارش مبنی بر جاگذاشتن کارت در جایگاه یا گم شدن کارت به دست ما رسید.

وی همچنین درباره تخلف های احتمالی در جایگاه های توزیع سوخت گفت: با تخلفات احتمالی جایگاه داران براساس مقررات شرکت برخورد می کنیم و درباره تخلف کارگران جایگاه های سوخت نیز اقدامات قضایی و انتظامی لازم اقدام شده است.

وی در ادامه درباره سهمیه بندی بنزین صنعتگران و پیمانکارانی که محل کار آنها خارج از شهرهاست و آنها را با مشکل کمبود بنزین برای تردد روبرو کرده است، گفت: برای بررسی نیاز مشاغل و این قبیل گروه ها که بیش از سهمیه تعیین شده به بنزین نیاز دارند، کمیته ای تشکیل شده است و به زودی برای آنها اقدام خواهد شد.وی افزود: این کمیته همچنین در حال بررسی نیاز مشاغل ویژه مانند خبرنگاران و پزشکان برای رفع مشکل آنان است.نعمت زاده ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه جاری نتیجه بررسی ها درباره این نیازمندی ها مشخص و اعلام شود.