آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
اخبار اقتصادی
۴

وزیر راه و ترابری: تاخیر در پرواز هواپیماها امری طبیعی است

وزیر راه و ترابری، تاخیر در پروازهای اخیر هواپیماهای کشور را امری طبیعی دانست و گفت: این تاخیرها در حد متوسط تاخیرهای پذیرفته شده هواپیمایی کشور است.

به گزارش ایرنا، مهندس «محمد رحمتی» در حاشیه دومین همایش بین المللی ایران ترانزیت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: «این تاخیرها طبیعی است و اتفاق خاصی رخ نداده و به نظر می رسد که رسانه ها بیش از حد به این مسئله توجه کرده اند و مقداری هم در این خصوص بزرگ نمایی شده است.»

وی در ادامه اظهار داشت: در فصل تابستان به طور معمول با افزایش پروازها و محدودیتهایی که هواپیماهای ما دارند، چنین تاخیرهایی اتفاق می افتد.

وزیر راه و ترابری با بیان اینکه وضعیت پروازها به حالت عادی بازگشته است، گفت: سازمان هواپیمایی کشور به طور مستمر اوضاع را کنترل می کند و اگر لازم باشد از حقوق مردم و شهروندان دفاعی صورت گیرد، بدون تردید سازمان هواپیمایی کشور این امر را انجام خواهد داد.

رحمتی در پایان افزود: اگر شرکتهای هواپیمایی تخلفی داشته باشند، با آنها متناسب با مقررات و قوانین برخورد خواهد شد. ضمن اینکه در دولت و به ویژه وزارت راه و ترابری به تخلفات و کم کاری شرکتهای هواپیمایی رسیدگی می شود که خوشبختانه تاکنون گزارشی ارسال نشده است.