آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
اخبار اقتصادی
۴

مدیرعامل شستا: بهترین سهام کشور در اختیار بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی قرار می گیرد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: بهترین سهام شرکت های زیرمجموعه تامین اجتماعی در اختیار بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی قرار می گیرد.

عزیز بیگی در گفت وگو با فارس افزود: در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، تشکیل شرکت سرمایه گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی تصویب شده است که برای تصویب نهایی به سازمان تامین اجتماعی ارائه شده است.

وی در ادامه گفت: قرار است با تشکیل این شرکت که ساختار آن نیز آماده شده است در آنجا پذیره نویسی کنیم و از بهترین سهام شرکت های زیرمجموعه شستا در آن شرکت قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اظهار داشت: بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی این سهام را می خرند و ما با این پول های خرد آن ها سرمایه گذاری می کنیم و مدیریت آن شرکت را هم به خودشان می دهیم.

بیگی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) شاید 01 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی را داشته باشد و بیشترین سهام برای بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است.

وی درباره خواص و مزیت های سهام شرکت سرمایه گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: در این شرکت، ریسک وجود ندارد و دیگر این که هر فردی با هر قیمت و میزان وجهی می تواند در این شرکت، سرمایه گذاری کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: اجرای این مصوبه شستا منتظر نظر سازمان تامین اجتماعی است.