آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
اخبار ورزشی
۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

طالب نسب در پاس همدان

تیم فوتبال پاس همدان پس از عقد قرارداد با یدالله اکبری و سیدمحمد علوی با اصغر طالب نسب بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران به توافق رسید.

طالب نسب روز گذشته با حضور در هیات فوتبال همدان قرارداد سه ساله ای را با این تیم به امضاء رساند. مسئولان تیم پاس همدان در نظر دارند طی چند روز آینده با جذب سایر بازیکنان مورد نظر خود اردوی آماده سازی تیمشان را در ترکیه یا آلمان برپا کنند.

قرارداد 450هزار دلاری شکوری

هادی شکوری قراردادش را با تیم العربی قطر تمدید کرد.

هادی شکوری پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه العربی داشت، قراردادش را به مدت یک سال دیگر با این تیم قطری تمدید کرد تا به همراه علی کریمی در لیگ قطر بازی کند.

مبلغ قرارداد شکوری 450هزار دلار برای یک سال اعلام شده است.

چرخش 180درجه ای برهانی

باشگاه استقلال تهران دیروز با آرش برهانی و احمد خذیراوی دو بازیکن فصل گذشته تیم پاس قرارداد دوساله ای امضاء کرد.

در شرایطی که برهانی با مسئولان تیم فوتبال پیروزی به توافق رسیده بود اما این بازیکن با چرخش 180درجه ای دیروز طی قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست. برهانی و خذیراوی قرارداد خود را دیروز در هیات فوتبال تهران ثبت کردند و امیرآبادی دیگر بازیکن این تیم هم قرارداد خود را تمدید کرد.

معدنچی: خلاف که نکرده ام

مهرزاد معدنچی بازیکن فصل گذشته تیم پیروزی درخصوص جدایی اش از این تیم و حضور در تیم الشعب امارات گفت: من کار خلافی نکرده ام و مانند تمام بازیکنان با سبک و سنگین کردن شرایط و مشورت با برخی از بزرگان فوتبال به آینده ام فکر کردم و تصمیم گرفتم فوتبالم را در امارات ادامه بدهم.