آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
اخبار ورزشی
۱۳

قلعه نویی: با تمام قوا به مصاف مالزی می رویم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ایران با مالزی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درخصوص بازی امروز تیم ملی مقابل مالزی گفت: اعتقاد دارم باید به هر حریفی احترام بگذاریم، مالزی هم از این قاعده مستثنی نیست. دراین بازی دو مسئله برای ما حائز اهمیت است، پیش از بازی مان برابر مالزی بازی گروه چهارم انجام شده و ما می دانیم که باید در مرحله بعد با چه حریفی روبرو شویم. دوم آن که باید تلاش کنیم که به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرده تا بتوانیم در مالزی بمانیم. نمی توان گفت که مالزی چون در دو دیدار گذشته ده گل دریافت کرده تیم ضعیفی است. ما همان حساسیتی را که برای دیدار با ازبکستان و چین قائل بودیم و چه بسا بیشتر برای دیدار با مالزی قائل هستیم و با تمام قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که باتوجه به کنار گذاشته شدن مرتضی اسدی از لیست تیم ملی و اخراج امیرحسین صادقی از اردو چه جانشینی برای فریدون زندی دارید؟ گفت: پرسش شما دو جواب مختلف دارد. زندی در بوندسلیگا سابقه بازی در دفاع چپ را دارد و با این پست بیگانه نیست. او در دو بازی قبلی جزو بازیکنان خوب ما بوده و تمام وظایف را به نحو احسن انجام داده. درباره امیرحسین صادقی نیز باید بگویم که او را تنبیه نکردیم بلکه به او استراحت دادیم. تنبیه یعنی این که بازیکن چمدانش را ببندد و به تهران برگردد، ما به او استراحت دادیم و او از تیم اخراج نشده است.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که چه راهکاری برای حل نوسانات تیم ملی داشته اید؟ گفت: تاکنون دو سه مورد بحث را پیگیری کرده ایم، با چهار پنج بازیکن بزرگ و باسابقه تیم ملی جلسه داشته ایم، همچنین دو جلسه با سایر اعضای کادر فنی داشته ام، یک جلسه هم با دکتر روانشناس تیم. به یک سری از جمع بندی ها دست پیدا کرده ایم که البته نمی توانم درمورد این جمع بندی ها صحبت کنم.