آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
شهرستان ها
۱۱

درخواست نماینده سراب از وزیر کشور برای ارتقای روستاهای منطقه به شهر

امیر صنعتی نماینده سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر کشور خواستار ارتقاء دهستان آغمیون، شربیان و دوزدوزان به بخش شد.

در نامه نماینده سراب و مهربان به حجه الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر کشور آمده است: سه سال است که دستور وزیر محترم سابق و کنونی کشور درخصوص ارتقاء دهستانهای آغمیون، شربیان و دوزدوزان به بخش در پیچ و خم های وزارت کشور سرگردان است و این امر باعث نگرانی مردم منطقه شده است. صنعتی در نامه خود به وزیر کشور، همچنین خواستار ارتقاء روستاهای اسبفروشان، رازلیق و قلعه جوق به شهر شدند.

نماینده سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای رفتار برخی از مدیران میانی وزارت کشور در رابطه با توسعه شهرستان سراب را غیرقابل قبول دانست و اظهار امیدواری کرد، بی مهریهای 27 ساله گذشته نسبت به توسعه شهرستان سراب در سایه دولت عدالت جبران شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان سراب برای توسعه و پیشرفت، ارتقاء روستا به شهر و دهستان به بخش را یکی از راههای توسعه و پیشرفت عنوان کرد و با اشاره به پیشرفت های سریع صورت گرفته در مناطق ارتقاء یافته در نقاط مختلف کشور، خواستار تسریع در ارتقاء روستاهای اسبفروشان، رازلیق و قلعه جوق به شهر شد.