آرشیو چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۳
شهرستان ها
۱۱

رئیس شورای اسلامی شهر: تا 3 ماه آینده مسیر قطار شهری ملک شهر- کاوه اصفهان آماده ریل گذاری می شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: تا 3 ماهه آینده عملیات اجرایی مسیر 7/7 کیلومتر شمال اصفهان از ملک شهر به کاوه آماده ریل گذاری شود.

مهندس عباس حاج رسولیها در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اصفهان افزود: عملیات احداث مسیر شریعتی به آزادی نیز آغاز شده است و امیدواریم تا پایان امسال مسائل مربوط به سازه ساختمان قطار شهری حل شود.

وی با تاکید بر اینکه توقف عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان، روزانه 500 میلیون تومان خسارت به شهر وارد می کند از کلیه شهروندان مناطق و مسئولان مرتبط خواست تا نهایت همکاری را برای تسریع در اتمام این پروژه انجام دهند.

حاج رسولیها با بیان اینکه مسیر ملک شهر تا میدان امام حسین(ع) تا 22بهمن سال آینده به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: باتوجه به سهمیه بندی بنزین و استفاده بیشتر شهروندان از حمل و نقل عمومی، انتظار می رود روزانه نزدیک به 200هزار مسافر در مسیر شمال به جنوب جابه جا شود که البته این مطلب به شرایط و مسائل مربوط به زمان بهره برداری نیز بستگی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه پس از بهره برداری از مسیر

7/7 کیلومتر ملک شهر به کاوه، در هر سال سایر مسیرها نیز به بهره برداری خواهدرسید، اظهار امیدواری کرد تا در سال آینده عملیات اجرایی مسیر شرق به غرب اصفهان نیز آغاز شود.