آرشیو دوشنبه ۱ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۴۹
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

چهار معاون جدید وزارت تعاون: دو تن از معاونان وزارت تعاون برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا کردند و دو معاون دیگر نیز از وزیر تعاون حکم جدید گرفتند. سیدمحمود رشیدی فرد و عبدالرحیم بهاروند طبق قانون برای ثبت نام در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا کرده اند. در همین راستا محمد عباسی وزیر تعاون نیز در احکام جداگانه یی عبدالمجید غریب رضا را به جای رشیدی فرد به سمت معاونت طرح و برنامه و سیدمحمد کریمی را به جای بهاروند به سمت معاونت پشتیبانی و امور مجلس شورای اسلامی منصوب کرد. بر اساس این گزارش وزیر تعاون یکی دیگر از معاونت های خود را نیز تغییر داد و حسین رحمانی نیا را به جای موتمنی به سمت معاونت نظارت و بهره برداری برگزید. همچنین غلامحسین حسینی نیا که پیش از این سرپرست معاونت آموزش و ترویج و تحقیقات وزارتخانه بود با حکم عباسی به عنوان معاون وزیر منصوب شد.

شرط حضور برای فوتبالیست: مدیران باشگاه جدید استقلال که از نزدیکان دولت به شمار می آیند شرایط انضباطی جدیدی را برای برخی بازیکنان این تیم در نظر گرفته اند. گفته می شود از شماری از بازیکنان خواسته اند برای باقی ماندن در این تیم وضعیت ظاهر خود را تغییر دهند.

سفرهای استانی تبلیغاتی: گفته می شود یک گروه نزدیک به دولت که خود را برای انتخابات مجلس هشتم آماده می کنند به چهارده استان کشور سفر کردند و شاخه های استانی این گروه را به راه انداخته اند.

مردم ایران موافق سردار رادان: خبر گزاری فارس درباره مصاحبه شنبه شب فرزاد حسنی با سردار رادان فرمانده انتظامی تهران نظر سنجی یی را منتشر کرد که این نظرسنجی نشان می دهد مردم ایران حامی سردار رادان هستند و مجری تلویزیون را بی ادب می دانند. گفتنی است در این برنامه مجری تلویزیون به نحو بی سابقه یی از طرح نیروی انتظامی برای برخورد با دختران و پسران جوان انتقاد کرد و سردار رادان هم مقابل سوال های تند و تیز مجری تلویزیون قرار گرفت.