آرشیو سه‌شنبه ۲ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۹۵
صفحه آخر
۲۴

هزینه درمان «سیمین دانشور» پرداخت شد

در حالی که یکی از بستگان نزدیک «سیمین دانشور» از دریافت هزینه درمان این نویسنده اظهار بی اطلاعی کرده است، مسئولان خانه کتاب از پرداخت هزینه های درمان «سیمین دانشور» خبر می دهند.

به گزارش فارس، هفته گذشته با بستری شدن «سیمین دانشور» در یکی از بیمارستان های خیریه به نام «یاس» و عدم امکانات کافی برای درمان این نویسنده در آن بیمارستان، با مساعدت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد زمینه های انتقال «دانشور» به بیمارستان «پارس» فراهم شد.

هزینه بیمارستانی «دانشور»، به صورت چکی به مبلغ 50 میلیون ریال از سوی خانه کتاب به امور مالی این بیمارستان پرداخت شده است که این مساله با تکذیب یکی از بستگان این نویسنده روبرو شده است.

«سیدغلامرضا فلسفی»، مشاور اجرایی مؤسسه خانه کتاب در نمابری که برای فارس ارسال کرده، گفته است: سیاست های خانه کتاب کاملا فرهنگی است و هیچ دینی بر گردن کسی نیست.خانه کتاب با توجه به سیاست ها و ماموریت های خود این کار را وظیفه می داند و به آن افتخار می کند، چرا که خانم دانشور و همسر مرحومشان حق بزرگی به گردن فرهنگ و ادبیات معاصر ایران دارند.

گفتنی است فردی منسوب به دکتر علی خلاقی، که مدعی است داماد این نویسنده است طی اظهاراتی در یک سایت اینترنتی، خبر پرداخت هزینه بیمارستان توسط خانه کتاب را تکذیب کرده بود.

«سیمین دانشور» از روز پنجشنبه در بیمارستان پارس تهران بستری است که در یکی دو روز اخیر وضعیت او نسبت به گذشته رو به بهبودی بوده است.