آرشیو چهارشنبه ۳ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۵۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤ دلیل ناراحتی و عصبانیت بعضی از جریان های سیاسی از اعتراف اخیر سه جاسوس آمریکایی آن است که زمانی با این جاسوس ها همسویی داشته اند و بیشتر در مجلس ششم که دیدیم چگونه منافع ملی را فدای منافع حزبی خود کردند ولی با دست ردی که ملت به سینه آنان زد نتیجه نگرفتند.

محمودی

¤ با توجه به عدم آزادسازی گروگانهای ما در اربیل عراق توسط آمریکائیها، آیا مذاکره مجدد با آمریکایی که خوی استکباری دارد با دیپلماسی و عزتمداری دولت اصولگرا همخوانی دارد؟

هرندی از تهران

¤ در جریان تلفات نظامیان انگلیس در افغانستان مجلس عوام انگلیس به مرکزیت سیاسی ایران در غرب افغانستان و آسیای مرکزی اعترف کرد. این موضوع می تواند پاسخی برای آقای مک کورمک باشد که از مقاله آوازهای کوچه باغی آقای شریعتمداری ابراز نگرانی کرده اند. اگر ایشان درباره تاریخ منطقه چیزی نمی داند بهتر است به مجلس عوام انگلیس برود و درباره مالکیت ایران بر بحرین سؤال کند.

اصالت منش

¤ اظهارات عضو کارگزاران که گفته است اسلام نظام سیاسی ندارد، مغایر با حکومت پیامبر(ص) در مکه و حکومت پنج ساله حضرت امیرالمؤمنین است. مگر در نظام اسلام نقصی وجود دارد که آقایان می خواهند با فلسفه لیبرالی آن را برطرف سازند؟!

فضایی از نهاوند

¤ از دولت محترم عدالت محور تقاضا می کنیم تمهیداتی برای اجاره بهای مسکن که افسارگسیخته شده است بنمایند. تا کارمندان و کارگرانی که با بیشتر از 25 سال سابقه خدمت هنوز با اجاره مسکن دست و پنجه نرم می کنند بتوانند به راحتی منزلی را اجاره نمایند.

مولایی از تهران

¤ روزنامه کیهان از طرح سهمیه بندی بنزین دفاع می کند، چرا درباره عدم اعطای سهمیه بنزین آژانس های مسافربری درون شهری چیزی نمی نویسد؟ این آژانس ها تاکنون سهمیه تخصیصی خود را دریافت نکرده اند.

یک راننده

¤ با توجه به مفقود شدن کارت سوختم، در تاریخ 5/3/86 ضمن مراجعه به پست و واریز کردن 10هزارتومان تقاضای کارت جدید و ابطال کارت گذشته را کردم که با گذشت 50 روز هیچ خبری ازکارت نیست در صورتی که مسئولین قول 15 روزه داده بودند. با پست تماس می گیرم می گویند به ما مربوط نیست. با پلیس+10 تماس می گیرم می گویند اگر می خواهی کارتت را باطل کنیم مجددا 10 هزارتومان به حساب بریز! چند بار و چند تا 10هزارتومان باید واریز کرد و برای به دست آوردن کارت جدید باید به کجا مراجعه نمود؟

عوض زاده

¤ در بیمارستان میلاد چند ساعت در صف بودم تا نوبت به بنده رسید و خونم را برای آزمایش گرفتند بعد از چند روز می گویند خون لخته شده و باید دوباره آزمایش بدهم. آیا وقت مردم هیچ ارزشی ندارد؟

عرفانیان

¤ گرفتن کارت المثنی سوخت موتورسیکلت به یک مصیبت تبدیل شده است. چون هیچکس و هیچ سازمانی جوابگو نیست واقعا خسته شده ام.

رنجی

¤ نظافت معابر عمومی شهرداری منطقه 4 بسیار پائین است. زباله در جوی های آب به وفور به چشم می خورد و رسیدگی به درختان وضعیت مناسبی ندارد. جا دارد مسئولین شهرداری منطقه 4 بیشتر به نظافت حوزه تحت پوشش خود توجه داشته باشند.

اشراقی

¤ لطفا به متصدیان آب شرب روستایی تذکر داده شود که زیاد از کلر استفاده نکنند. به نظر می رسد آنان آموزش های لازم را در این زمینه ندیده اند.

یک هموطن

¤ لطفا مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای به این نکته توجه کند. براساس قانون آموزشگاه های تحت نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این آموزشگاه ها در مکان هایی که کاربری مسکونی دارند مجازند فعالیت های آموزشی داشته باشند. اخیرا شهرداری ها با مراجعه به این آموزشگاه ها آنها را مجبور به پرداخت پذیره به شهرداری ها می کند. وقتی غیرقانونی بودن این کار به آنان تذکر داده می شود جواب می دهند این مکان تا چند روز بعد توسط کمیسیون ماده 001 پلمب می شود. از شهرداری تهران می خواهیم به قوانین احترام بیشتری بگذارد.

جمعی از آموزشگاه داران

¤ آگهی های تبلیغاتی که به صورت برچسب به در خانه های مردم نصب می شود چهره نازیبایی به محله های شهر می دهد. خوب بود شهرداری تابلوهایی مخصوص الصاق آگهی های تبلیغاتی در سر هر کوچه یا محله نصب می کرد تا این قدر آگهی های تبلیغاتی به در و دیوار شهر الصاق نشود.

تهرانی

پاسخ شرکت گاز استان تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 20/4/86 در مورد گازرسانی به محمدشهر کرج به اطلاع می ر ساند؛ محمدشهر به شبکه سراسری گاز کشور متصل بوده و هم اکنون دارای هفت هزار و هفتصد مشترک در بخشهای خانگی و تجاری می باشد و امید است تا پایان سال جاری با عنایت خداوند متعال و تلاش همکاران به بیست هزار مشترک و مصرف کننده افزایش یابد.

شایان ذکر است روزانه بین 200 الی 250 دعوتنامه برای عموم ساکنین محله ها ارسال می گردد و تعداد 30 الی 40 متقاضی با تکمیل پرونده به جمع مشترکین گاز می پیوندند.

پاسخ شرکت برق جنوب شرق تهران

در پاسخ به شکوائیه آقای حسینی مندرج در کیهان مورخ 3/4/86 مبنی بر شکستگی تابلوی برق به اطلاع می ر ساند:

جعبه تابلوی تقسیم برق که در خیابان شهید داودی جنوبی منشعب از خیابان خاوران وجود داشت، ترمیم و درب مناسبی جهت تابلوی مربوطه نصب گردید.

¤ در خیابان قصرالدشت کوچه لشگری برق دو باب منزل که یکی منزل بنده است هفته ای چند ساعت قطع می شود. بارها پیگیری کرده ام ولی متاسفانه به نتیجه نرسیده ام.

فلکی

¤ از سطل های زباله ای که ناحیه یک شهرداری منطقه 4 در خیابان خواجه عبدالله برای استفاده ساکنین محل قرار داده بود، هیچکدام وجود خارجی ندارند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.

حسین زاده

¤طرح تعویض خودروهای دو سیلندر به حال خود رها شده و صاحبین این نوع خودروها سرگردان مانده اند. از طرفی هم مجبور به تعویض پلاک خودرو شده ایم و نمی دانیم چه باید بکنیم، مسئولان هر چه زودتر تکلیف ما را روشن کنند.

رضایی

¤ پایان عملیات احداث تونل توحید 900 روز ذکر شده است. پیشنهاد می کنم که از محل صرفه جویی بنزین به روند بهره برداری از این تونل سرعت بیشتری داده شود تا مردم شیرینی صرفه جویی را زودتر بچشند.

اکبر یگانه

¤ مسئولین وزارت نیرو هزینه برق مصرفی شهر قم را در طول سال فقط دو ماه جزو مناطق گرمسیری کشور حساب می کنند. درحالی که این شهر از اواسط فصل بهار تا اواخر تابستان بسیار گرم است. از مسئولین این وزارت خانه می خواهم هزینه برق مصرفی شهروندان قمی در شش ماهه اول سال را مثل سایر شهرهای مناطق گرمسیری محاسبه نمایند.

شهروندی از قم

¤ بنده مسافرکش شخصی هستم که برای دو تا خط بر روی کاپوت و صندوق عقب خودرو ام 15 هزار تومان پرداخت کرده ام. اگر خودم می خواستم این کار را انجام دهم دو یا سه هزار تومان بیشتر برایم تمام نمی شد. آیا این یک نوع اجحاف در حق ما نیست؟

رضایی

¤ بعضی از اتوبوس های بلیطی را پولی کرده اند. این هنر نیست که سهم مردم را به بخش خصوصی واگذار کنند و اسم آن را مدیریت بگذارند.

صباغیان

¤ در این شرایط سخت که بنزین سهمیه بندی شد، نیاز مردم بیشتر به اتوبوس است نه وارد کردن اتومبیل ون. معلوم نیست مسئولین چگونه مدیریت می کنند.

صباغزاده

¤ یکی از دلایل مهم گرانی مسکن بنگاه های املاک هستند. این عوامل برای اینکه در معاملات مسکن پول بیشتری به جیب بزنند سرخود قیمت املاک را بالامی برند. به عنوان مثال در منطقه نازی آباد یکی از بنگاه داران قیمت ملکی را متری یک میلیون و پانصد هزار تومان تعیین کرده درحالی که تاکنون در این منطقه هیچ ملکی با این مبلغ معامله نشده است.

جمشیدی

¤ سهمیه بندی بنزین موجب بازگشت پرندگان به داخل شهرها شده است. در منطقه ای که به خاطر آلودگی شدید هوا هیچگاه پرنده ای مشاهده نشده بود شاهد جست وخیز تعدادی از پرندگان بودم. از دولت تقاضا داریم ترکیب طرح موفق سهمیه بندی بنزین را به هم نزند.

پیامی

¤ در مورد واگذاری زمین به افراد ضعیف جامعه مسئولین امر دقت کنند متراژ خانه ها به گونه ای باشد که اسباب خجالت و شرمندگی این افراد نزد خانواده نشود.

نیل چی

¤ مسئولین مربوطه در وزارت نیرو چگونه و روی چه اساس و پایه ای الگوی آب مصرفی یک خانواده ده نفره را 18 مترمکعب تعیین و اعلام کرده اند؟

علی دوست

¤ بعضی از رانندگان تاکسی، آژانس و وانت بارها سهمیه بنزین ماهیانه 500 تا 800 لیتر خود را به صورت آزاد می فروشند بدون اینکه به ماشین خود یک استارت بزنند. در این بین سختی و مشکل فقط متوجه رانندگان شخصی است که با بنزین روزی 3 لیتر باید بسازند.

محسنی پور

¤ جانباز شیمیایی هستم و هر روز باید به بیمارستان ساسان مراجعه بکنم عرضم این است که 25 روز قبل کارت سوختم را در جاجرود جا گذاشتم همان تاریخ با پرداخت مبلغ ده هزار تومان برای کارت المثنی اقدام کردم ولی تاکنون نتیجه ای نداده است.

حیدر باغبان

¤ کارت سوخت بنده سهمیه بنزین را 400 لیتر نشان می دهد درحالی که اعلام شد سهمیه خودروهای شخصی 6 ماهه 600 لیتر شده است. بالاخره کدامیک درست می باشد؟

کاظمی

¤ کوچه ها و خیابان های امیرآباد از نظافت خوبی برخوردار نیستند. در گرمای تابستان جوی فاضلاب متعفن شده و بوی بد آن سبب آزار و اذیت اهالی می شود. از شهرداری منطقه خواهش می کنیم بیشتر به نظافت کوچه و خیابان های این منطقه بپردازد تا سلامتی شهروندان به خطر نیفتد.

از طرف اهالی امیرآباد

¤ منزل بنده در منطقه نیروی هوایی است. با وجودی که کلانتری 128 در نزدیکی منزل ما واقع شده است طی دو سال گذشته خانه ما را سه بار سرقت کرده اند. الآن جرات نداریم از خانه خارج شویم و یا کیف با خودمان همراه ببریم. به رغم مراجعات مکرر به کلانتری 128 برای ایجاد امنیت در این محله دزدی ها همچنان ادامه دارد. از فرماندهی نیروی انتظامی خواهش می کنم به این وضعیت رسیدگی کند.

یک خانم

¤ به رغم اینکه دو سال از شکایت ما علیه شرکت گلدکوئیست در شهرستان ملایر می گذرد، هنوز هیچ نتیجه ای نگرفته ایم. از مسئولین قوه قضائیه می خواهیم به پرونده های مطرح علیه شرکت گلدکوئیست هرچه سریع تر رسیدگی کنند.

صفدری و جمعی از مال باختگان

¤ از زمانی که شیر یارانه ای گران شده است شرکتی که محصولات لبنی را در شهر قدس (قلعه حسن خان) توزیع می کند شیری به نام «کردیا» پخش می نماید. مردم از کیفیت پائین این شیر شکایت دارند. با وجود این، قیمت شیر مزبور همچنان بالاست.

شعاری از شهر قدس

¤ در دولت هشتم 12فروند هواپیمای مسافربری دست دوم از ترکیه خریداری شد. شش فروند آن نمی توانست از زمین بلند شود و یک فروند آن هم در مشهد دچار حریق شد و ده ها نفر جان خود را از دست دادند. حال باید افرادی که هواپیماهای مزبور را خریداری کرده اند به پای میز محاکمه کشانده شوند.

شکوهی

¤ بوی تعفن فاضلاب محله زینبیه اصفهان شب ها باعث آزار و اذیت اهالی می شود. یک شب در میان برق این محله قطع می شود. هرقدر با شرکت برق منطقه ای تماس گرفته و این موضوع را منعکس کرده ایم متاسفانه گوش شنوایی پیدا نکردیم. از مسئولین ذیربط می خواهم به این مشکلات رسیدگی کنند.

یک جانباز از اصفهان

¤ بنده دو سال قبل برای تلفن ثابت ثبت نام کردم. اکنون که تلفن را داده اند برای وصل آن اقدامی نمی کنند. مسئولین مخابرات کرج می گویند امکانات فنی موردنیاز را نداریم!

حسن مسعودیان

¤ لازم است مسئولین برای جانبازان قطع عضو و اعصاب و روان سهمیه بنزین بیشتری درنظر بگیرند. چراکه آنان برای پیگیری درمان خود نیاز به مراجعه به مراکز پزشکی دارند.

قربانی- جانباز 60درصد

¤ امسال شرکت های بیمه حق بیمه شخص ثالث را بسیار افزایش داده اند به طوری که بسیاری از مردم توان پرداخت آن را ندارند. به رغم دستور دولت برای برگشت حق بیمه به سال قبل، هیچ شرکت بیمه ای این دستور را رعایت نمی کند.

زمانی

¤ فیش آب در دوره قبل 5600تومان برای ما فرستاده شد. اما این دفعه 56هزار تومان هزینه آب مصرفی ما اعلام شده است. این افزایش آب بها دقیقا برخلاف دستور صریح دولت در عدم افزایش قیمت کالاها و خدمات دولتی است، مسئولین سازمان آب جواب قانع کننده ای به اعتراض ما نمی دهند.

نایب صدری

¤ سهمیه بندی بنزین گویا اثر خود را بر شهرداری نیز گذاشته است و متاسفانه بدون اعلام قبلی، جمع آوری زباله ها را به یک شب در میان تبدیل کرده است شایسته است قبلاخبررسانی کنند.

فرجی خالدی

¤ از شهرداری منطقه 5 تقاضا می شود در تقاطع خ شهید باهنر، گلبرگ یک سرعت گیر نصب نمایند تا با توجه به سرعت زیاد خودروها از تصادفات جلوگیری شود.

یک شهروند

¤ اینجانب مشکلی در بانک مسکن داشتم که طی نامه ای مشکلاتم را به بانک نوشتم و آنها نامه را به اداره نظارت بر بانکها ارسال نمودند که از حسن توجه و برخورد حسنه و حل کردن مشکلم احساس شعف نمودم خواستم بدینوسیله از مسئولان مربوطه تقدیر و تشکر نمایم.

بخت آور از سعادت آباد

¤ هر وقت برای بنزین زدن به پمپ بنزین مراجعه می کنم، یک لیتر یا یک لیترونیم اضافه بر بنزینی که زده ام از سهمیه من کم می شود. تعداد افراد زیادی همچون من هستند که با این مشکل مواجه اند از مسئولین ذیربط می خواهم این مشکل را سریعتر حل نمایند.

قاسمی

¤ در مناطق گرمسیری و جنوبی کشور و همچنین نقاط کویری و سوزان و خشک مرکزی نیاز اتومبیل ها به استفاده از کولر در فصل تابستان، موجب بالارفتن سوخت به میزان قابل توجهی می شود. لذا اگر سهمیه بنزین خودروها در این مناطق بیشتر شود بسیار شایسته و به جا خواهد بود.

محمود بلیغان از اصفهان

¤ با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، ازدحام جمعیت و افزایش آن در ایستگاههای شرکت واحدها و مترو بسیار چشمگیر است. شایسته است که شهرداری و مدیران مترو تدابیری بیندیشند که علاوه بر تسریع در حمل و نقل از اختلاط آقایان و بانوان نیز جلوگیری و حرمت نوامیس مردم حفظ شود. متاسفانه علی رغم کاهش تردد خودروهای شخصی، ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش نیافته و همین امر بر ازدحام جمعیت و گاه بی حرمتی به نوامیس مردم افزوده است.

یک هموطن از تهران

¤ در برخی جایگاه هایCNG افرادی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت هستند با پرداخت 1500 تا 2000 تومان به متصدی پمپ گاز به راحتی سوخت موردنیاز خودروهای خود را می زنند. از بازرسین جایگاه های سوخت CNG می خواهم به این تخلف آشکار رسیدگی کنند.

یک هموطن

¤ برخی قرص ها که بدون نسخه پزشک در داروخانه ها در اختیار جوانان گذاشته می شود، اعتیادآور است. از مسئولین وزارت بهداشت می خواهم فروش بدون نسخه این قرصها را ممنوع سازند و با اعزام بازرسان خود به داروخانه ها نظارت بیشتری بر عملکرد آنان داشته باشند.

یک خانم

¤ به رغم سهمیه بندی بنزین در شهرستان سلماس بنزین به صورت آزاد در جایگاه های سوخت رسانی به راحتی خرید و فروش می شود و هیچ نهاد یا ارگانی نیز بر این مسئله نظارت ندارد. خرید و فروش آزاد بنزین سبب دلسردی مردم از طرح سهمیه بندی بنزین خواهد شد.

شهروندی از سلماس

¤ بنده وامی از یکی از صندوق های قرض الحسنه سنندج گرفته ام. در روزنامه کیهان 16 تیر خبری چاپ شده بود مبنی بر اینکه سود وام ها تماما 12 درصد محاسبه خواهد شد. اما این صندوق سود وام بنده را 17 درصد محاسبه می کند. مسئولین آن هم در پاسخ به اعتراضم می گویند هنوز بخشنامه ای درباره کاهش سود تسهیلات به ما ابلاغ نشده است.

یک وام گیرنده

¤ از روزنامه کیهان می خواهم مصاحبه ای با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام دهد تا مردم از اقدامات انجام شده این کمیسیون و کارهایی که در دست اجرا دارد و چشم انداز فعالیت های آینده آن آگاه شوند.

قادی از مازندران ساوج کوه

¤ ذخیره سازی یک ماهه سوخت تاکسی ها خیانت به مردم است. تاکسی ها باید هر روز سوخت خود را دریافت کنند و مردم را جابه جا نمایند. وقتی که تاکسی چند روز بخوابد می تواند بنزین خود را ذخیره کند و بعد هم به صورت آزاد بفروشد.

طالب زاده از گنبد

¤ از طرف سازمان آب به در خانه ام مراجعه کردند و گفتند برای تعمیر شیر فلکه آب باید جلوی در را حفاری کنند و مبلغی را بابت همین کار از بنده گرفتند ولی هیچ جایی را حفاری نکردند. فقط در گزارش کاری خود نوشتند عملیات حفاری انجام شد. آیا این کار درست است؟

پارسی

¤ طرح سهمیه بندی بنزین مورد تایید و قبول ماست ولی باید برای شهروندان استان های جنوبی کشور بخاطر آب و هوای بسیار گرم این مناطق که مجبور هستند هنگام رانندگی کولر خودرو را روشن نگهدارند، سهمیه بنزین بیشتری درنظر بگیرند.

کرمی از اهواز

¤ یک مسافربر شخصی زیرنظر تاکسیرانی هستم. برای خط قرمز، کشیدن روی جلو و عقب بدنه ماشین از بنده مبلغ 15 هزارتومان پول گرفته اند، درحالیکه این کار دو هزار تومان بیشتر هزینه ندارد.

یک راننده مسافرکش

¤ صاحب یک نانوایی در سعادت آباد هر عدد نان سنگک را 250 تومان می فروشد. در ضمن به اعتراض مردم نیز توجه ندارد. خیلی راحت می گوید هرکس ناراحت است نان را از جای دیگر تهیه کند! چرا دولت با کسانی که به مردم اجحاف می کنند برخورد عبرت آموز نمی کند؟

سیدحسن رضوی

¤ یکی از آثار سهمیه بندی بنزین خلوت شدن شهر است. با این حال چرا طرح زوج و فرد تردد اتومبیل ها را لغو نمی کنند؟ چه اصراری بر ادامه این طرح وجود دارد؟

از شهروندان تهرانی

¤ اعلام شده بود ثبت نام در دبیرستان البرز تهران رایگان است ولی غیر از آزمون مبلغ یک میلیون تومان شهریه می گیرند. چرا؟

صباغیان

¤ در تاریخ 4/3/86 کارت سوخت خود را در یکی از جایگاه های عرضه بنزین در شهر تهران جاگذاشتم و دو روز بعد برای گرفتن کارت المثنی اقدام کردم ولی هنوز موفق به گرفتن کارت سوخت نشده ام. چه کار باید بکنم؟

دبیری

¤ اتوبوس های خط امام حسین ایستگاه مترو دانشگاه علم و صنعت بسیار کم است. در حالی که مسافران این خط زیاد هستند و مردم باید زمان زیادی منتظر اتوبوس باشند. از مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه می خواهم نسبت به افزایش اتوبوس های این خط اقدام کنند.

یک مسافر

¤ لطفا مسئولین وزارت نیرو بفرمایند علت قطعی های مکرر برق در تهران چیست؟

خانمی از منطقه3 تهران

¤ بوستانی در خیابان شهید نشوه خیابان هشتم غربی است که نیاز به جدول گذاری وچمن کاری دارد. بارها با شهرداری منطقه4 تماس گرفته ایم کارگران شهرداری آمده اند نیمکت ها را رنگ یا سرشاخه های درختان را کوتاه کرده و رفته اند. از مسئولین شهرداری می خواهم نسبت به چمن کاری و جدول گذاری این بوستان اقدام نمایند.

ابراهیمی

¤ پارکینگ ایستگاه جوادیه کرایه پارک خودرو را 1000 تومان و پارکینگ ایستگاه متروی ترمینال 500 تومان می گیرند. این سیاست یک بام و دو هواست. مضافا اینکه اگر بنده از خودروام استفاده کنم، هزینه اش خیلی کمتر از آن است که در پارکینگ مترو بگذارم. این مسئله دقیقا مخالف سیاست دولت در تشویق مردم برای استفاده از وسائل نقلیه عمومی است.

قربانیان

¤ بنده در پمپ بنزین... 40 لیتر بنزین زدم تا مخزن خودروام پر شد. وقتی عقربه بنزین را دیدم فهمیدم 15 لیتر کمتر به من بنزین داده شده است. بعضی از پمپ بنزین ها با افزایش فشار پمپ باد به جای بنزین هوا به مردم می فروشند. لازم است بازرسین جایگاه های پمپ بنزین این مسئله را مورد رسیدگی قرار دهند و از سوءاستفاده برخی جایگاه های عرضه سوخت جلوگیری کنند.

تورج آزاد

کیهان: نام جایگاه پمپ بنزین نزد روزنامه محفوظ است.

¤ قبلاسامانه 124 خیلی سریع پیگیر شکایات مردمی از تخلفات و گران فروشی ها می شد، ولی متاسفانه امروزه این چنین نیست. گویا گوش شنوایی برای پیگیری شکایت مردم از تخلفات فروشندگان وجود ندارد.

یکی از شهروندان تهران

¤ از دولت نهم می خواهم جانبازان با 20سال سابقه کار را بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی آنان در چارچوب لایحه بازنشستگی کارکنان دولت با 25 سال سابقه کار بازنشسته کند.

حیدری از خوزستان

¤ نانوایی سنگکی در خیابان علامه طباطبایی سعادت آباد وجود دارد، نان 200 تومانی را با کیفیت بسیار نامرغوب به دست مشتریان می دهد. به رغم اینکه بارها با شورای آرد و نان تماس گرفته ایم هیچ فایده ای نداشته است. دیگر از دست این نانوایی خسته شده ایم. مردم هفته ای دو یا سه بار با کارگران نانوایی مزبور درگیر هستند. نمی دانم چرا ارگان های مسئول به این مشکل رسیدگی نمی کنند.

کوچک پور

¤ از شهرداری کرج و نیروی انتظامی تقاضا می کنیم نسبت به جمع آوری کلبه جعبه ها که شبها با سپر قرار دادن جعبه ها به ساخت وساز بی رویه در زمینهای کشاورزی محمدشهر کرج مشغول اند برخورد نمایند. صبح که از خواب بیدار می شوی با مغازه و شرکت و کارخانه های جدیدی روبرو می شوی که شب گذشته در زمینهای کشاورزی ساخته شده است!

کلیوندی از کرج

¤ وضعیت خدمات رسانی شرکت واحد خط رسالت به رهبر به ویژه عصرها بسیار ضعیف است. روز گذشته 50دقیقه منتظر سرویس بودیم. از شهرداری تهران تقاضا می کنیم نسبت به حل مشکل این مسیر مساعدت فرمایند.

ابراهیم مهربانی

¤ از شهرداری و تاکسی رانی کرج تقاضا می کنیم نسبت به سر و سامان دادن شرکت واحد و تاکسی رانی کرج اقدام نمایند. متاسفانه پس از سهمیه بندی بنزین، خودروهای شخصی کرایه های خود را چند برابر کرده اند و شرکت واحد نیز جوابگوی نیاز مردم نیست و تاکسی ها نیز به ندرت در خیابانهای سطح شهر مشاهده می شوند.

کرج هاشمی نسب

پاسخ روابط عمومی ناجا

بسمه تعالی

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 25/2/86 تحت عنوان (وقوع تصادف در تقاطع طبرستان) به اطلاع می رساند.

فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام داشته پیرامون تقاضای شهروند محترم در این رابطه با شهرداری قائم شهر مکاتبه و مذاکره شده تا نسبت به نصب سرعت گیر در محل مذکور اقدامات لازم به به عمل آورند.